To do on Thursday | shop my closet

NL

Gisteren was echt zo’n fijne vrije dag.. Maar eerst neem ik jullie even mee naar afgelopen maandag. Het was 30 november, de dag dat de opleverdatum van ons huis bekend zou worden.. Dat was de afspraak tenminste. Wat ons huis betreft wil ik niet meer afwachten, we willen gewoon aan de gang daar (nog nooit hadden we zo’n zin om te klussen) met inrichten en zo snel mogelijk intrekken. Na wat mail-contact en een telefoontje later is het duidelijk, over 2 weken krijgen we de sleutel *maakt 100 vreugdedansjes die dag*. Wat snel ineens, maar zo tof! Alle administratie, ik noem water/elektra/verzekeringen,  is dan ook die dag geregeld.

Reden genoeg om gisteren nog even ons huisje te bekijken, de laatste dingen opmeten en te genieten met vlinders in onze buik. Zo mooi is het! Nu is het tijd om de verhuizing te gaan plannen en hoe handig is het dan om naar de Praxis te gaan voor o.a. verhuisdozen en deze vervolgens vergeten te kopen. Le boyfriend en ik zijn een goed team, maar in de bouwmarkten is het net Klussen met Kneuzen. At the end, everything will be okay!

Wel ben ik begonnen met opruimen, allereerst mijn kledingkast. Er hangen (shame on me) best wat items in die ik niet draag. Bijvoorbeeld croptops, die ik in een impulsieve bui kocht maar eigenlijk niet bij me past.. Of een wollen vest, die enorm kriebelt! Kortom, ik doe alles voor een klein prijsje weg en wel hier.

VOORWAARDEN
– de grijze en blauwe croptop zijn uit afbeelding 1 zijn maat M, de rest van de items maat S
– alle items zijn weinig tot niet gedragen
– bij vragen en/of interesse graag mailen naar zijenstijl@outlook.com met een duidelijke vermelding van het item
– de prijzen zijn exclusief verzendkosten


Heb jij al een favoriet? Let me know..
image

This post is only for Dutchies, because of selling items.

4 gedachten over “To do on Thursday | shop my closet

Geef een reactie

