Tuesdays Trend | stylish in stripes

NL

Het item dat ik draag in deze post kennen jullie al een klein beetje. Ik kocht het jurkje bij Otto, voor het feestje van mijn vader. De reacties die ik op Instagram kreeg hadden één ding gemeen.. Jullie dachten allemaal dat het een top was. Ondanks mijn fotografie-kunsten, waarop inderdaad niet te zien was dat het een jurkje was, viel de #dress dus ook helemaal niet op.

Basic.. Recht.. Streepjes en een nieuw favoriet : de Col.. Alle fijne ingrediënten zitten verwerkt in dit jurkje van Only! Wanneer ik opzoek ga naar een jurkje voor een speciale gelegenheid, ga ik nooit voor iets tijdelijks. Ik wil niet iets kopen wat daarna z’n weg naar mijn kast weer vindt en er nooit meer uitkomt. Geloof me : Dat is al vaker gebeurd!

En zo shine ik in het jurkje in combinatie met een leerlooklegging en mijn high heels, dancing the night away. Maar.. met één verandering in de outfit, mijn hakken vervang ik voor sneakers, creëer ik een casual look en dat maakt het jurkje “kan-altijd-wat-je-ook-doet-waar-je-ook-heen-gaat”. En wie zei dat witte sneakers niet meer kon in de winter? Ik draag ze en graag ook!

Wat vind je van deze look? En wie draagt z’n witte sneakers ook door dit najaar?

EN

The item I wear in this post, you already know a little bit. I bought it at Otto, for my dad’s birthdayparty. All the comments I’ve got at Instagram had one thing in common.. You all thought it was an top. My picture wasn’t clear, you didn’t see the dress in it but the #dress didn’t hit at all.

Basic.. Straight.. Stripes and a new favourite : the Turtleneck.. All right ingrediënts are worked in this dress from Only! When I search for a dress, for some special event, I never buy something temporary. I don’t want to buy something what finds his way to my closet, after wearing it one time. It will never come out again.. Believe me : It happened many times!

One moment, I shine in the dress style with a leerlooklegging and my high heels, dancing the night away. But.. with one change in the outfit, I replace my heels for sneakers, the outfit is casual in only one step. That is what makes the dress “always-wearable-what-you-do-or-where-you-going”. And who said you can’t white sneakers when it’s wintertime? I do wear them and still love it!

What do you think of this look? And who else is wearing their white sneakers this fall?

image

10 gedachten over “Tuesdays Trend | stylish in stripes

Geef een reactie

