Spotlight Saturday #21 | blogger manonmestrom

NL

Haar stijl is classy, vrouwelijk en ze zorgt er altijd voor dat dit de basis is van haar stijl. Met die touch creëert ze haar eigen stijl en deelt ze die regelmatig op haar blog. Meet Manon van Manonmestrom.com.

INTERVIEW

1. Omschrijf je blog in 3 woorden.
Trendy, classy en vrouwelijk.

2. Waarom heb je gekozen voor een blog?
Ik heb gekozen om mijn eigen blog te beginnen omdat ik op de middelbare school de prijs voor Best Geklede Student heb gewonnen. En hoewel dit al een tijdje geleden is, was het toch de eerste aanleiding om mijn eigen blog te starten. Bovendien vragen mensen vaak waar ik mijn kleding koop. Op mijn blog kan ik nu deze informatie delen. Natuurlijk speelt mijn huidige opleiding ook een rol. Ik volg een HBO modemanagement opleiding aan het TMO in Doorn. Dat alles bij elkaar gaf de doorslag om zelf aan te slag te gaan als blogster.

3. Welke toffe dingen heb je al gedaan als blogger?
Ik vind alles wat ik doe voor mijn blog super leuk en doe het met heel veel passie en liefde. Het volgen van work-shops, het bezoeken van events, het maken van outfit-post en het maken van vlogs. Ondanks dat het bijhouden van mijn blog veel tijd in beslag neemt en zeker met mijn studie vaak moeilijk te combineren is, probeer ik toch altijd met regelmaat te posten en mijn site up-to-date te houden.

4. Wat is het leukste item dat je hebt gekregen door je blog?
Het leukste item dat ik gekregen heb is een bikini van Triangl.

image
image
image

5. Op welke post ben je het meest trots?
PINK LOVE. Van deze blogspot word ik nog altijd blij. Foto’s gemaakt op een zonnige voorjaardagsdag. Door de fleurige bloemen komt mijn zomerse outfit helemaal tot zijn recht. Op deze blogspot heb ik ook vele leuke reacties gekregen.

6. Wat maakt jou uniek als blogger?
Trouw blijven aan mijn eigen stijl. Het klassieke en vrouwelijke zoeken in het huidige modebeeld en die om mijn eigen manier te stylen en te delen op mijn personal blogspot pagina. Bovendien onderhoud ik op mijn blog ook nog een fashionnews pagina.

7. Wie zijn jou voorbeelden?
Negin Mirsalehi, Song of Style, Olivia Palermo en Danie bles.

8. Welke tip kan elke beginnende blogger gebruiken?
Met enthousiasme en passie je blog onderhouden en je niet laten afschrikken door het vele werk dat nodig is om een blog up-to-date te houden.

VOLG MANON
Instagram

image

EN

Her style is classy, feminine and that’s the basic of her style. With this touch she creates her own style and share this at her blog. Meet Manon from Manonmestrom.com.

INTERVIEW

1. Define your blog in three words.
Trendy, classy and feminine.

2. Why did you choose blogging?
At high school, I get the first price for Best Dressed Student. I know, it’s a couple of years ago but it’s one of the reasons I start my own blog. I also get a lot of questions where I buy my clothes, now I can share this information at my blog. Ofcourse my study at the moment, Fashion Management, is playing a part in this blog-story.

3. What is the coolest thing you’ve done as a blogger?
I love everything what I do for my blog. Visit workshops, events, making outfit-posts and vlogs. It takes a lot of time, defenitely in combination with my study, but I always try to keep my site up-to-date.

4. What kind of cool stuff do you get through your blog?
The most lovely thing I’ve got was the bikini from Triangl.

5. On what post are you the most proud of?
PINK LOVE. Everytime I see this post, I become happy again. The pictures were made on a sunny spring-day. The flowers on the background make my outfit more beautiful. I also got very nice comments on this post.

6. What makes you unique?
Stay true to my own style. I’m always searching for the classy and feminine touch in the daily fashion, create my own style and share this. I also have a fashionnews page at my blog.

7. Who are your rolmodels?
Negin Mirsalehi, Song of Style, Olivia Palermo and Danie bles.

8. Which suggestion do you have for each starting blogger?
Keep your blog up-to-date with being enthusiastic and your passion and don’t be afraid by the work you have to do for keeping your blog up-to-date.

FOLLOW MANON
Instagram

image
image

4 gedachtes over “Spotlight Saturday #21 | blogger manonmestrom

Geef een reactie

