Tuesdays Trend | 7x like a turtle

NL

Long, long time ago…
Als het winter werd en mama mijn kast weer winterproof had gemaakt, kwam er altijd een item in voor die absoluut niet op mijn favorieten lijstje stond. Groot, klein, strak, wijd, wollig.. De coltrui! Mijn moeder was er dol op, ze vond het altijd zo leuk staan. Ze kon altijd goed shoppen voor me, maar wat dat betreft was ik blij toen ik kleedgeld kreeg.

En nu? He’s back! De schildpad-nek is hipper dan ooit en ik ben verliefd. Mijn moeder rolde nog net niet met haar ogen toen ik zei “Ik wil nog een fijne coltrui als goede basic, in grijs bijvoorbeeld.” Er is namelijk altijd een moment dat ze gelijk heeft en dat weet ze! In mijn vorige post heb ik mijn gestreepte jurkje (met col) al aan jullie voorgesteld, nu is het tijd voor de zoektocht naar de ultieme “coltrui-die-je-gewoon-op-een-jeans-draagt-basic”. Basic dus.

7X SCHILDPAD-NEK-FAVORIETEN
Al mijn favorieten shop je bij ZARA. ZARA weet, naar mijn mening, altijd perfect in te spelen op trends. Ze hebben een basic col in hun collectie, maar voor de echte fashionista een lange jurkversie of een korte A-lijn. Welke zou jij kiezen?

image
image
Foto’s via ZARA & Pinterest

Hebben jullie al meegedaan aan mijn Giveaway? Op de Facebookpagina van Zij en Stijl verloot ik bij 400likes “The Shiny Cardigan” van DEPT!

EN

Long, long time ago…
When it became winter and my mum made my closet winterproof, there was always one item that never became a favourite. Big, small, tight, wide, whool.. The turtleneck! My mum loved them so much, they looked so cute on me. She always was great in shopping for me, but when I talk about this turtle-thing.. I was glad I got my own shoppingmoney.

And now? He’s back! The turtleneck is cooler than ever and I’m in love. My mum was almost rolling her eyes when I told her “I want to buy a cozy turtleneck as basic, in grey or something.” There is always a moment when she is right and she knows! In my last post, you meet my new striped dress (with the turtle too), for now it’s time to search for the perfect “turtleneck-which-you-combine-with-a-denim-basic”. So, basic!

7X TURTLENECK-FAVOURITES
You shop my favourites at ZARA. They know, if you ask me, exactly what to buy for their different customers. They have the ultimate basic, but the long dress and short A-line for the real fashionista. Which one would you choose?
image

image

7 gedachten over “Tuesdays Trend | 7x like a turtle

Geef een reactie

