To do on Tuesday | meet the brand DEPT + giveaway

NL

Het mag dan herfst zijn, regenachtig en grijs, maar waarom geven we daar dan zo snel aan toe in onze kledingkast? Ja, ik ben schuldig aan dit feit (en met mij vele anderen, gok ik). Mijn kledingkast is rond deze tijd van het jaar één en al 50 shades of grey en zwart. Ik hou van de kleuren legergroen en bordeaux, maar in combinatie met een najaarszonnetje, check mijn vorige post. Zonde! Er zijn zoveel mooie kleuren, prints en combinaties die het najaar laten lachen. Ik maakte kennis met het merk DEPT, die mij enorm inspireerde voor deze post.

image
image

Kleur en prints zijn kenmerkend voor het Nederlandse merk DEPT. Het merk volgt trends op de voet en vertaalt deze door naar draagbare en eigenwijze combinaties. Dit modeseizoen brengt DEPT tops en broeken met prints, grove breisels en blazers met opvallende details en afwerkingen.

MY FAVOURITES
Het lange vest, de kokerrok en fake fur.. Key items die mijn kledingkast nog niet verlaten dit najaar, gecombineerd met de items waar DEPT voor staat.

image

GIVEAWAY
In samenwerking met DEPT mag ik een geweldig item verloten. Het item is perfect om met een casual look te combineren, warm genoeg voor het najaar en door de glitters ook christmas-proof.. *tromgeroffel* ..

image

The Shiny Cardigan in maat S/M! Wat moet je doen? Like mijn facebookpagina Zij en Stijl, laat hieronder of op Facebook een reactie achter waarom dit item een perfecte aanvulling is voor je kledingkast. Bij 400likes op Facebook verloot ik het vest! Goodluck✌.

EN

It may be fall season, rainy and grey outside, but why do we admit this to our closet? Yes, I’m guilty when it comes to this fact (and with me many other, I guess). My closet is all about 50 shades and grey and black. I love colors like army and bordeaux, but only in combination with some sunshine, check my latest post . Shame on me! There are so many colors and prints which are perfect and happy enough for fall. I’ve met the brand DEPT, who inspired me for this post.

Color and prints are denoted for the Dutch brand DEPT. The brand follows every single trend and translate this in a ready to wear and pigheaded looks. This season, DEPT brings printed tops and pants, big cardigans and sweaters and blazers with prominent details.

MY FAVOURITES
The long cardigan, the pencilskirt and fakefur.. Key items who doesn’t leave my closet yet, styled with items which DEPT is standing for.

image

GIVEAWAY
Sorry, my giveaway in collaboration with DEPT is only for the Dutchies ☝.
image

9 gedachten over “To do on Tuesday | meet the brand DEPT + giveaway

  1. Shit nog 57 likes wachten!!! Ik volgde jou natuurlijk al een tijdje meis 🙂
    Ja waarom dit vest? Omdat mijn Bloglovin bio alleen al zegt: tomboy meets glitter ha ha! Ik houd van glitter, met kerst ben ik dan sowieso door het dolle heen. Tof merk DEPT hè? Dat is Maria Kooistra op de foto of niet? 😉
    X Wilmke

    Liked by 1 persoon

  2. Whaaaaaa….
    The Shiny Cardigan is zeer welkom. Want het past eigenlijk bij mijn hele garderobe. Die bestaat uit zwarte broeken, zwarte rokjes, zwarte laarsjes, zwarte truitjes en zwarte topjes. Eindelijk wat kleur in mijn kast.
    Of ja… ik zou het aantrekken… Niet in de kast hangen. 😀

    Love DEPT!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

