Spotlight Saturday #19 | blogger A shot of Fashion

NL

Manon is 21, werkt in de kledingwinkel Lakeside en is daarnaast styliste. Haar creativiteit en passie verwerkt ze dan ook graag in fotoshoots. In haar vrije tijd blogt ze op A shot of Fashion, die ontstaan is als dagboek van haar looks. Meet Manon!

INTERVIEW

1. Omschrijf je blog in 3 woorden.
Creatief, vernieuwend, fashionable.

2. Waarom heb je gekozen voor een blog?
Ik ben mijn blog gestart omdat ik het als een dagboek wilde gebruiken om mijn eigen looks terug te kijken.

3. Welke toffe dingen heb je al gedaan als blogger?
Cosmogirl magazine heeft mij geïnterviewd over mijn blog met foto’s. Ik heb leuke samenwerkingen gedaan met oa Cosmopolitan, Sacha, Garcia, Triangl en nog een aantal kleinere webshops.

4. Wat is het leukste item dat je hebt gekregen door je blog?
Het leukste item wat ik heb gekregen voor mijn blog: zilveren hakken van Sarenza.

image
image
image

5. Op welke post ben je het meest trots?
Deze post vind ik tot nu toe het fijnst op mijn blog aangezien ik de outfit heel fijn vind.

6. Wat maakt jou uniek als blogger?
Ik koop nooit hele dure kleding. Ik kan heel goed shoppen met een klein bedrag en dit wil ik mijn volgers graag meebrengen.

7. Wie zijn jou voorbeelden?
De bloggers waar ik veel inspiratie van krijg zijn Lizachloe en Lizzyvdligt.

8. Welke tip kan elke beginnende blogger gebruiken?
Begin je blog voor jezelf, ga er nooit vanuit dat je gratis spullen krijgt. Je start een blog omdat je het leuk vind en jezelf kan zijn.

VOLG MANON
Instagram | Facebook

image

EN

Manon is 21 years old, works at clothingstore Lakeside and besides her job she works as a stylist. She uses her creativity and passion at fotoshoots. When she has some free time, she post her looks at A shot of Fashion which started as a diary. Meet Manon!

INTERVIEW

1. Define your blog in three words.
Creative, new, fashionable.

2. Why did you choose blogging?
It all starts as a diary where I always can see my looks.

3. What is the coolest thing you’ve done as a blogger?
Cosmogirl did an interview with me about my blog with pictures. I did some cool collaborations with Cosmopolitan, Sacha, Garcia, Triangl and some other small webshops.

4. What kind of cool stuff do you get through your blog?
The coolest item I did received were silver heels from Sarenza.

5. On what post are you the most proud of?
I like this post the most, because of the lovely outfit.

6. What makes you unique?
I never buy expensive clothes. I’m a very good budget shopper and that’s what I want to share with my followers.

7. Who are your rolmodels?
Lizachloe and Lizzyvdligt are bloggers who do really inspires me.

8. Which suggestion do you have for each starting blogger?
Start blogging for yourself, don’t expect free stuff. You start it because you like it and to be yourself!

FOLLOW MANON
Instagram | Facebook

image
image

3 gedachten over “Spotlight Saturday #19 | blogger A shot of Fashion

Geef een reactie

