Thursdays Trend | the Spice Girl in me

NL

Wat is de herfst weer fijn en mooi.. Een paar voordelen vind ik zeker de cozy avonden op de bank met een kop thee en een goede film of serie, maar ook de kleuren van buiten en het fijne najaarszonnetje, de truien die je weer aan mag en grote vesten. Zolang de regen zich er niet mee gaat bemoeien, is het prima! Ik heb ook zin om mooie kleuren te dragen, zoals bordeaux en legergroen. Legergroen heb ik al eerder uitgelicht in deze post, toen ik hem zomers combineerde. Vandaag de najaars-variant in combinatie met mijn brand new chelseaboots van Sacha!  

De chelseaboot met plateauzool doet me, net als jullie waarschijnlijk, denken aan de Spice Girls. Ik schreef eerder dit jaar een inspiratie-post over de plateauzool in Plateau, yes or no! De croptop en flared leg laat ik achterwegen, maar de plateau-boot geef ik zeker een kans. Een kans? Defenitely YES

Een casual outfit kan je rocken met deze schoenen als key item en zelfs de Little Black Dress combineer je met een plateau om pijn in je voeten van onmogelijke hakken te voorkomen.

SHOP
Blazercoat – H&M
T-shirt – Open32
Jeans – Costes
Schoenen – Sacha 
Zonnebril – Polette

Wat vind je van deze look? Heb jij je favoriete boots al in je kast staan?

EN

I enjoy the fall very much.. A couple of benefits are defenitely the cozy nights with a cup of tea, watching a good movie. Also the colors from outside and the sun in combination with sweaters and big cardigans we can wear again. It’s fine, untill the rain is coming! I also love to wear beautiful colors right now, like burgundy and army green. Last summer, I styled the color army green already in this post. This time, the same color in fall season with my brand new chelseaboots from Sacha!

The chelseaboot let me think of, just like everyone I guess, the Spice Girls. Earlier this year I wrote this inspiration-post about the plateau in Plateau, yes or no! No croptop and flared leg for me, but I’ll give this plateau-boot a chance. A chance? Defenitely YES!

The casual look will rock with these shoes as key item and you even style the Little Black Dress with the plateau without pain in your feet through impossible heels.

SHOP
Blazercoat – H&M
Tee – Open32
Jeans – Costes
Shoes – Sacha
Sunglasses – Polette

What do you think of this look? Do you already have your favourite boots in your closet?
image


13 gedachtes over “Thursdays Trend | the Spice Girl in me

  1. Pingback: To do on Tuesday | meet the brand DEPT + giveaway | Zij en Stijl

Geef een reactie

