Throwback Thursday | fave moments of September & October

NL

In mijn laatste throwback was het nog 4 maanden tot aan kerst, nu nog maar twee. En al is de Intratuin kerst-proof, hangt de kerstverlichting al in interieurwinkels.. Ik moet er niet aan denken nog! Ik vond dat najaarszonnetje afgelopen week maar al te fijn.. Geen dikke jas aan, zonnebril op, wandelingen in het park, rust en relax. Heb jij al enig idee hoe je kerstdagen eruit gaan zien? Welke kleur kerstballen je dit jaar in je boom gaat hangen? Ik ben benieuwd,  laat het me vooral weten in een reactie.

Mijn “kerst-wensen-lijstje-en-outfit-post” duurt nog wel even, we gaan eerst terugblikken op de maanden september en oktober. Wat waren mijn favoriete momenten? Welke Instagram-foto was het leukst? En welke blogpost trok de meeste bezoekers? Let’s go…

SEPTEMBER
There is an first time for everything..
Deze maand begon met een feestje, wij waren de hele dag uitgenodigd op de bruiloft van vrienden. Het was mijn eerste, echte bruiloft en ondanks de weervoorspellingen (het weer kreeg die dag een 3), was het een prachtige dag. De voorbereidingen voor de perfecte outfit lees je terug in 10 times heels up!

In dat zelfde weekend was ik uitgenodigd voor het event van Blogger Media X Paul’s Boutique. Dit was het eerste event waar ik persoonlijk voor was uitgenodigd en dat was toch wel een mijlpaal voor Zij en Stijl. Doelen stellen en deze realiseren is iets waar ik blij van word en trots op ben. Het event-report is goed bekeken en dat verbaasde me eigenlijk, want voordat ik hem online had gezet stond de tijdlijn al aardig vol met bloggers die het event hadden bezocht. Thanks anyway!

Mijn eerste samenwerking met Sacha Shoes werd in September een feit, ik mocht een paar gratis schoenen weggeven. Toen ik mijn lezers dat liet weten, werd ik al enthousiast van alle reacties en gaf ik iedereen het liefst een paar. Nog leuker werd het toen ik de winnares uiteindelijk mailde en ik een “ik-spring-letterlijk-een-gat-in-de-lucht”-mailtje terug kreeg.

image

INSTAFAVORIET – by Zij en Stijl
image
Mijn op Parijs geïnspireerde outfit. Trots op de flatlay en manier van fotograferen!

OKTOBER
Getting personal…
Persoonlijke posts zijn zeker een GO voor jullie, ze worden graag gelezen en druk bezocht. Een persoonlijk verhaal zorgt vaak voor herkenning, reacties en inspiratie. Ik begon deze maand met een post over “waarom ik werken in een winkel leuk vind“, een mooie manier om veel vooroordelen weg te nemen.

Het is volop herfst met prachtige kleuren en een fijn zonnetje. Bij een nieuw seizoen hoort vaak een nieuwe jas, maar zeker nieuwe schoenen. Voor een event deed ik inspiratie op en werd verliefd op de Parisienne stijl, comfi en toch vrouwlijk. Ik koos de shiny in silver brogues van Sacha, die mijn collectie een touch of Parijs geven.

Mijn persoonlijke, favoriete rust-moment was vorig weekend nog met le boyfriend. Dichtbij huis in park Sonsbeek is elke eerste zondag van de maand een markt met verschillende ondernemers uit Arnhem. Koffie, broden, chocola, taarten, biologische friet, maar ook kledingstands.. Samen wandelen, genieten van onze dayoff en het mooie uitzicht van onze stad bekijken met verse koffie!

image

INSTAFAVORIET – by Zij en Stijl 
 Mijn man, mijn beste vriend. Elke dag met hem is weer een nieuwe droom!

Wat zijn jou favoriete momenten van de afgelopen maanden?

EN

In my last Throwback it was four months till christmas, from now on it’s two monthts. The Intratuin is christmas-proof already, the lights are all over in interiorshops.. But I don’t feel this christmasmood at all! I did love the sun last week.. Putting my sunnies on, wearing my coat open, walking at the park, chilling and relax. Have you any idea how your christmasdays are going to look like? Which color will it be for your christmastree? I’m curious, let me know in a comment below this post.

My “christmas-wish-list-and-outfit-post” has to wait for a while, first I’m going to take you back to the last two months. What were my fave moments? Which picture on Instagram was the cutest? And which post has the most readers? Let’s go…

SEPTEMBER
There is an first time for everything..
This month did start with celebrating love, when we were invited all day at our friends wedding. It was my first, real wedding and besides the meteorology (this day got an 3 as grade), it was a lovely day. You can read my preparations at 10 times heels up!

In the same weekend, I was invited by Blogger Media to visit their event in collaboration with Paul’s Boutique in Amsterdam. It was the first event I personally was invited by, so I was proud of myself. Thinking of goals and realize them is something I can be happy about. A lot of you read the report about this day and I was a little surprised because before I put this post online, my timeline was already full of it. Thanks anyway!


My first collaboration with Sacha Shoes became a fact in September. I had the chance to give away a free pair of shoes. You all were so enthusiastic, I became a little happy too and I did love to give you all a free pair of shoes. More fun when I send to the winner that she won and I received an “I-am-so-happy-right-know-I-jump-in-the-air”-mail back.

OCTOBER
Getting personal…
Personal posts are defenitely a GO for you guys, there are a lot of visitors when I write about something personal. People recognize what you write, you get a lot of comments and it’s something that inspire others. I start this month with the post “Why I love to work at a store“, a great way to take away some prejudices.

Fall is here and I’m enjoying every minute of it, love the colors and the sun. When you say new season, you probably say new coat but defenitely new shoes. I love the Parisienne style that’s going on right now, so when I did some research for an event, I choose these shiny in silver brogues from Sacha.

My personal, favourite, relax-moment was last weekend with le boyfriend. Every first Sunday, there is an market with different stores from Arnhem at park Sonsbeek near by our home. Coffee, bread, chocolate, cakes, biologic fries, but you also can buy clothing.. Walking through the park, enjoying our dayoff and see the great view of our hometown with fresh coffee!

What are your favourite moments of the last two months?
image

3 gedachten over “Throwback Thursday | fave moments of September & October

Geef een reactie

