Tuesdays Trend | like the “puss in boots”

NL

Herinneren jullie deze post nog? Geschreven in februari dit jaar, toen de flared leg weer helemaal hot was onder de echte fashionista’s. De drempel is dan voor mij veel te hoog, van skinny naar wijd.. No way! Inmiddels loopt half Nederland in de ouderwetse bootcut, ik daarentegen nog steeds niet. Vandaag heb ik nog zo’n mooi voorbeeld, een trend waar ik waarschijnlijk nooit aan mee zal doen : The Overknee Boots! Een item wat je moet staan, waar je lang voor moet zijn (anders lijk je echt op de gelaarsde kat) en goed stylen, anders wordt het al gauw ordinair (mijn mening). Overknee boots over je spijkerbroek? Are you kidding me? Als je ze draagt, dan draag je het zo 👇!

image
Bloggers Wendy van Soest, Mode Rosa, Queen of Jetlags, Style Chamelon

Een jurkje, rokje, werken met lagen.. Dat zijn goede ingrediënten voor een perfecte overknee-boots-styling. Nu ben ik meer de jeans-and-tee-kind-of-woman, maar voor jou zet ik de leukste boots op een rijtje. Op één voorwaarde : draag ze NOOIT met een jeans!

TOP 5
1. Sacha
image
2. Zalando
image
3. Invito
image
4. Boots shoes
image
5. Otto
image

Welke kleur vind jij het leukst? Ga jij ervoor dit seizoen of laat je deze trend totaal aan je voorbij gaan?

EN

Remember this post? I wrote this February this year when the flared leg was back in business and all of the fashionista’s did wear it immediately. It was like a huge doorstep for me, wearing wide instead of skinny.. No way! Meanwhile, the half of my country walks around in their old fashion bootcut, I still don’t. For today another great example : The Overknee Boots! You must be the type of person for it, you have to be tall (otherwise you’re like the puss in boots) and you gotta style this right, otherwise it can be trashy (my opinion). Overknee boots over your jeans? Are you kidding me? If you’ll wear them, you wear them like the bloggers I did mentioned on top of this post ☝ .

A dress, skirt, working with layers.. These are the perfect ingrediënts for the perfect overknee-boots-styling. Now I’m more the jeans-and-tee-kind-of-woman, but here are my top 5 boots for you. One condition : please, NEVER wear them with jeans!

TOP 5
1. Sacha
2. Zalando
3. Invito
4. Boots shoes
5. Otto

Which one do you like the most? Are you wear them already of is this a no go for you too?
image

image

17 gedachten over “Tuesdays Trend | like the “puss in boots”

  1. Heeeyyy ik zie mijzelf, wat leuk! 🙂
    Ik ben fan van deze trend, maar dat wist je waarschijnlijk al, hihi.
    Maar je hoeft niet perse lang te zijn om deze trend te rocken. Ik zelf ben maar 1,60m.

    Ik denk dat het je heel leuk zou staan, misschien toch is een keer proberen 🙂

    Liefs Wendy

    Liked by 1 persoon

  2. Leuke post! Ik vind dit zelf wel een erg leuke trend. Heb al een mooi paar gespot, maar had helaas even niet genoeg geld, haha 😛 Dat je lang moet zijn om deze trend te rocken, vind ik overigens niet, haha! Er zijn een heleboel kleinere bloggers (waaronder Wendy) die deze laarzen ook héél goed kunnen hebben 😀

    – Saskia

    Liked by 1 persoon

  3. Yeah ik ben fan van de overkneeboots! Zelf heb ik 2 paar in mijn kast, zwarte en camel kleurige en toch wil ik ook nog graag de beige hebben 😛 (By the way: Die laatste afbeelding is echt perfect!)

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

