Spotlight Saturday #16 | blogger JustKVN.com

NL

Vandaag een mannelijke blogger in de Spotlight die zowel vrouwen als mannen inspireert door zijn passie en foto’s. Ik heb Kevin één keer gezien, op mijn eerste bloggersevent, en toen zei hij : “Hee, jij bent toch van Zij en Stijl?” Dat vond ik zo leuk en toen besefte ik pas dat ik ook “herkent” wordt. Meet Kevin van JustKVN.com!

INTERVIEW

1.   Beschrijf je blog in 3 woorden.
Fashion, Lifestyle, persoonlijk

2. Waarom heb je gekozen voor een blog?
Ik vond mode altijd al erg leuk maar wist niet echt welke kant ik op moest aangezien ik zelf gewoon op een kantoor zit. Ik volgde al een tijdje andere mannelijke bloggers en dacht dat kan en wil ik ook. Ben zeker blij dat ik nu een blog heb kan eindelijk mijn passie voor mode kwijt.

3. Wat is het leukste dat je hebt meegemaakt als blogger?
Het leukste wat ik tot nu toe mee heb gemaakt is denk ik de leuke reisjes. Ik ben naar Italië geweest en naar Brussel. Maar natuurlijk ook Fashion Week super tof om elke keer weer uitgenodigd te worden.

4. Waar schrijf je het liefste over?
Schrijven is niet mijn sterkste kant, vind het vooral leuk om foto’s te delen. Ik vind het super leuk om outfit posts te delen maar waar ik het liefst over schrijf is denk toch events die ik mee maak of een diary post, meer dat persoonlijke.

image
image
image

5. Op welke blogpost ben je het meest trots?
Dat is deze post, deze is zo goed opgepakt door google, daardoor is mijn blog ook echt ineens gaan groeien.

6. Zou je hier een fulltime job van willen maken? Waarom wel of niet?
Als ik die kans zou krijgen en ik kan zou er van kunnen leven dat lijkt mij dat echt heel gaaf. Ik ga nergens vanuit maar wie weet. Het lijkt mij gewoon erg leuk om van je hobby en je passie je werk te maken. De wereld rond te reizen en zoveel mee te mogen maken.

7. Wie zijn jou voorbeelden?
Mijn grootste voorbeeld is Adam Gallagher van IamGalla.com, zijn outfits en style passen echt precies bij mij.

8. Welke tip kan elke beginnende blogger gebruiken?
Blog vooral omdat het een passie is, dat kan zijn mode, beauty of heel iets anders. Je kan ook beginnen omdat je ziet dat andere gratis spullen krijgen maar dat is echt niet gelijk zo. Begin je omdat je het leuk vindt dan merken je lezers dat ook – en vind een goede niche.

VOLG KEVIN
Instagram | Facebook

image

EN

Today a male blogger in my Spotlight Saturday! He inspires women and men with his passion and pictures. I met Kevin at my first bloggersevent and he said : “Hey, you’re from Zij en Stijl right?” Then I realized that people knew me and recognize me, pretty cool. Meet Kevin from JustKVN.com!

INTERVIEW

1. Define your blog in three words.
Fashion, Lifestyle & Personal.

2. Why did you choose blogging?
I always loved fashion, but never knew in what direction I had to search because I’m working at the office. I did follow other male bloggers and thought by myself, I can and want that too. Finally I have a place where I can drop my passion for fashion.

3. What is the coolest thing you’ve done as a blogger?
I think the fun trips, I’ve been to Italy and Brussels. But also Fashion Week is so much fun and so nice to be invited every year.

4. Where do you write about?
Writing isn’t the thing I’m very good at, I defenitely love to share pictures and share outfit posts. When I’m writing, I love to write about events or diaries. More personal!

5. On what post are you the most proud of?
That’s this one, my blog was getting a huge boost by posting this.

6. Would you do this fulltime and why you will or not?
If I get the upportunity, why not. I think it’s cool to work fulltime on something what you love to do. Travel the world and do fun things as much as you can.

7. Who are your rolmodels?
My biggest rolmodel is Adam Gallagher from IamGalla.com, his outfits and style are exactly what I could or do wear.

8. Which suggestion do you have for each starting blogger?
Start with blogging when you really have a passion for fashion, beauty or something else. You also can start because of getting free stuff, but believe me it takes a while when you’ll get it. Do start if you think it’s fun and your readers will realize that!

FOLLOW KEVIN
Instagram | Facebook

image

image

5 gedachten over “Spotlight Saturday #16 | blogger JustKVN.com

  1. Hoi Zij en Stijl! Ik heb jouw genomineers voor de Liebster Award, omdat ik je blog echt heel leuk en makkelijk vind om te lezen! Neem zeker een kijkje op mijn blog om te weten wat je moet doen als je genomineerd bent! XXX ps: ik volg Kevin! Ik ga zijn blog zeker aan mijn vader aanraden 🙂

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

