Spotlight Saturday #15 | blogger 1310 by Nora

NL

Elke dag bloggen, dat bewonder ik.. Dit betekent dat je altijd inspiratie hebt en ze is altijd vernieuwend in haar outfits. Naast het feit dat het een super leuke hobby is, deelt ze dagelijks haar visie over mode met jullie. Meet Annora van 1310bynora!

INTERVIEW

1. Omschrijf je blog in 3 woorden.
Everyday, sporty, fun!

2. Waarom heb je gekozen voor een blog?
Na een lange tijd altijd blogjes lezen leek het me super leuk om er zelf eentje te beginnen! Het houd mij dagelijks bezig en het is een super leuke hobby.

3. Welke toffe dingen heb je al gedaan als blogger? 
Een paar weken terug ben ik naar mijn eerste event geweest. Dat doe ik niet heel vaak omdat het meestal ver weg is. Was echt heel leuk om ook een keer te doen!

4. Wat is het leukste item dat je hebt gekregen door je blog?
Oeehh, dat is wel een hele moeilijke haha! Ik ben op het moment gek op mijn gouden shiny slipons die ik heb gekregen.

image
image
image

5. Op welke post ben je het meest trots?
Dat is een moeilijke.. Ik ben meestal blij met mijn artikels zo niet dan komen ze ook niet online. Van de afgelopen 3 jaar weet ik het zo niet te zeggen, maar van afgelopen maand vond ik deze heel leuk! 

6. Wat maakt jou uniek als blogger?
Dat ik m’n eigen ding doe! Mijn looks op 1310bynora zijn ook wat ik echt draag op een dag. Alleen als ik een paar dagjes niet kan bloggen komt er soms een look die ik extra maak, maar eigenlijk meestal gewoon mijn everyday outfits!

7. Wie zijn jou voorbeelden?
Is dit bedoeld in het bloggen of in mijn leven?

In mijn leven :
Mijn vader! helaas is ie niet meer bij ons maar hij is mijn grootste voorbeeld, altijd positief en je naaste lief hebben. Daarnaast mijn moeder, zij is een doorzetter en ze ziet er altijd top uit, netjes gekleed en een beetje make up op. Ik hoop als ik later zo oud ben er ook zo uit mag zien haha!

In de blog wereld :
Echt een voorbeeld heb ik niet. Ik lees graag veel blogs en haal daar inspiratie uit. Blogs die ik elke dag bezoek zijn : Connected to Fashion, Happily Grey , The Blonde Salad, Jennie from the Blog en nog veel meer haha! Ik kijk ook graag naar de wat onbekendere blogs met wat meer aparte looks en gewoon lekker everyday.

8. Welke tip kan elke beginnende blogger gebruiken?
Lekker cliché maar wees je zelf. Niet vergeten dat niets moet. Je eigen ding doen, waar jij je goed bij voelt! En omarm social media. In het begin dat ik blogde had ik dit niet, nu wel en het is echt leuk en belangrijk!

VOLG ANNORA
Instagram | Facebook

image

EN

Blogging everyday, it’s something I really do admire.. That means, she always has inspiration and all of her looks are innovative. Beside the fact it’s a very nice hobby to her, she shares everyday her vision at fashion with you. Meet Annora from 1310bynora!

INTERVIEW

1. Define your blog in three words.
Everyday, sporty, fun!

2. Why did you choose blogging?
After reading blogs for a while, I thought it would be fun to start my own. It’s a daily, super cool hobby!

3. What is the coolest thing you’ve done as a blogger?
A couple of weeks ago I did visit my first event. I don’t visit events that much because most of the time it’s too far away. It was so much fun to do!

4. What is the cutest thing you’ve got through your blog?
Oeehh, that’s a hard question haha! Right now, I love my golden shiny slipons so much.

5. At what post are you the most proud of?
I like all of my posts, otherwise I don’t put it on the internet. I do like this one, it’s from last month.

6. What makes you unique?
That I do my own thing! The looks you see at 1310bynora are the ones I do wear that day. Only if I can’t post a couple of days you’ll see an extra look, but most of the time you see mine everyday outfits!

7. Who are your rolmodels?
You mean in life or for blogging?

In my life:
My dad! He passed away but is still my biggest hero. He was always positive and learned me to love the ones who are close to you. And also my mum, who looks stunning everyday. When I’ve got her age, I hope I’m looking just like her!

In the blogworld:
I don’t really have one example, I just love to read a lot of blogs. Connected to Fashion, Happily Grey, The Blonde Salad, Jennie from the Blog and many more haha! I always love to search for something new, blogs who are less filmiliar with gorgeous looks.

8. Which suggestion do you have for each starting blogger?
Just like everyone else.. Be yourself! Don’t forget that it isn’t a must. Do what you love! And be active with your social media, after a while blogging I realize it’s fun and very important!

FOLLOW ANNORA
Instagram | Facebook

image

image

5 gedachtes over “Spotlight Saturday #15 | blogger 1310 by Nora

Geef een reactie

