Spotlight Saturday #14 | blogger hashtag by Lily

NL

Wat ik zo leuk vind aan Lily is haar veelzijdigheid. Het ene moment staat ze op sneakers en het volgende moment heeft ze designer creaties aan. Er zijn maar weinig bloggers die alles kunnen dragen! Naast haar stijl vind ik haar foto’s geweldig, kleurrijk en duidelijk. Let’s meet Lily van hashtag by Lily

INTERVIEW

1. Beschrijf je blog in 3 woorden.
Fashion, Travel & Lifestyle

2. Waarom heb je gekozen voor een blog?
Na mijn master Informatiekunde had ik echt geen zin om de corporate wereld in te gaan. Met het idee van ik heb niks te verliezen ben ik met een blog gestart. Het is voor mij de ideale creatieve uitlaatklep, zowel op het gebied van mode, schrijven en fotografie.

3. Wat is het leukste dat je hebt meegemaakt als blogger?
Ik heb al hele toffe dingen mogen meemaken in de anderhalf jaar dat ik blog. Op dit moment ben ik genomineerd voor de beste ‘new comer’ blog van 2015 door Zalando wat echt een waanzinnige eer is. Toch denk ik dat het leukste nog moet komen deze maand! Ik ben uitgenodigd door de ministerie van toerisme van Indonesië om 2 weken door hun land te reizen met 20 andere bloggers!!

4. Waar schrijf je het liefste over?
De combinatie van Fashion en Travel is mijn favoriete onderwerp.

image
image
image

5. Op welke blogpost ben je het meest trots?
Wow, dat is echt een lastige. Ik denk dat ik dan ga voor mijn Singapore artikel, omdat je hier goed de combinatie van fashion en travel terug ziet waarover ik het liefst over blog en dit keer had ik ook nog een video toegevoegd.

6. Zou je hier een fulltime job van willen maken? Waarom wel of niet?
Ik doe dit op dit moment al fulltime. Ik ben ook nog bezig om iets nieuws op te zetten, dus ik denk dat ik de combinatie van de blog met een eigen business daarnaast mijn streven is.

7. Wie zijn jou voorbeelden?
Elin Kling, zij was de eerste blogger die ik volgde en tevens ook mijn inspiratiebron geweest om mijn blog te starten. Tegenwoordig blogt ze niet meer, maar heeft ze een eigen imperium opgebouwd in de fashion wereld waar ik super veel bewondering voor heb.
Verder ben ik grote fan van de foto’s van Nicole Warne van de blog Gary Peppergirl. Ik vond het erg leuk om haar te ontmoeten in London vorig jaar! Qua karakter en lifestyle vind ik Aimee van Song of Style de leukste blogger.

8. Welke tip kan elke beginnende blogger gebruiken?
Niet opgeven! Wees creatief in je aanpak. Evalueer maandelijks je artikelen en pas je strategie daarop aan, je leert het gaande weg. Praat met andere bloggers, daar heb ik het meest van geleerd in het begin. Okay, dit zijn er meer dan één 🙂

VOLG LILY
Instagram | Facebook

image

EN

What I like about Lily is her versatility. One moment she walks on sneakers, the next moment she wears designer creations. There are not so many blogger who can wear everything! Beside her style, I think her pictures are amazing, colourful and clear. Let’s meet Lily from hashtag by Lily!

INTERVIEW

1. Define your blog in three words.
Fashion, Travel & Lifestyle.

2. Why did you choose blogging?
After my master I didn’t want to work in the corporate world. With the thought i have nothing to loose, I start my blog. It’s a great way for me to be creative in fashion, writing and photography.

3. What is the coolest thing you’ve done as a blogger?
I did a lot of cool things. At the moment I’m nominated for the best “new comer” blog of 2015 by Zalando and that’s really an honour. Besides, I’m invited by the ministry tourism of Indonesia to travel two weeks through their country with 20 other bloggers. So the coolest thing is on his way this month.

4. Where do you love to write about?
The combination of Fashion and Travel is my favourite.

5. At what post are you the most proud of?
Wow, that’s a hard question. I think I choose my Singapore post where you can see the combination Fashion and Travel very well and this time I add an video too.

6. Would you do this fulltime and why you will or not?
At the moment I do blog fulltime. I also start something new, so hopefully I can combine the blog with my own business.

7. Who are your rolmodels?
Elin Kling, she was the first blogger I did follow and she is one of the reasons I start my own. She doesn’t blog anymore but build her empire in fashion world what I really admire. I’m also a huge fan of Nicole Warne’s pictures of the blog Gary Peppergirl. I met her last year in London! When I look at character and lifestyle I like Aimee of Song of Style the most.

8. Which suggestion do you have for each starting blogger?
Don’t give up! Be creative in your approach. Take a look at your blog each month and see what you can do better and how, you’ll learn fast. Talk to other bloggers, it helps me in the beginning. Okay, that’s more than one 🙂

FOLLOW LILY
Instagram | Facebook

image

image

4 gedachtes over “Spotlight Saturday #14 | blogger hashtag by Lily

Geef een reactie

