SACHA SHOES GIVEAWAY | the winner

Een paar weken geleden liet ik jullie weten dat ik samen met Sacha Shoes een paar schoenen naar keuze weg mocht geven. Een super toffe kans om je garderobe uit te breiden met een paar schoenen uit hun fashionable collectie. Het enige wat je moest doen was je gegevens achterlaten via mijn link. Iedereen die mee heeft gedaan, kan sowieso met korting shoppen maar wie is de gelukkige winnares van de gratis schoenen?

Ten eerste, bedankt voor jullie enthousiasme! Natuurlijk wil iedereen gratis schoenen winnen, maar toch.. Er waren in totaal 51 aanmeldingen via mijn link. Tof! Sacha Shoes heeft de winnares via een eerlijke loting gekozen en er kan er maar één de winnaar zijn..

image

AND THE WINNER IS..
Renske! Congrats girl, je ontvangt vandaag nog een email. Laat je me weten welke schoenen je hebt gekozen?

Thanks iedereen voor het meedoen. Niet gewonnen? Do-nut worry, er komt weer een nieuwe giveaway aan. Hou vooral mijn Facebook-pagina in de gaten.

image

This post is only written in Dutch because of the giveaway.

6 gedachtes over “SACHA SHOES GIVEAWAY | the winner

Geef een reactie

