Wednesdays Wishlist | 4x fall favourite looks

NL

Kenmerken van een Hollandse herfst? Het regent weer hele dagen, de blaadjes vallen van de bomen, het wordt later licht en veel te vroeg donker (een dingetje waar ik maar slecht aan kan wennen), de eerste verkoudheid is een feit. Kortom, tijd om je garderobe fall proof te maken! Om eerlijk te zijn, ondanks de kenmerken van een Hollandse herfst, vind ik de overgang van zomer naar herfst makkelijker dan andersom. Grote sweaters, lange jurken en laagjes.. Heerlijk, een outfit is zo gemaakt.

Voor deze Wishlist ben ik opzoek gegaan naar items waarmee je makkelijk kan door combineren als het nog kouder wordt. De items vond ik bij Otto, een multibrand webshop. Otto ken ik nog van vroeger, het grote magazine waarin je aankruist wat je mooi lijkt, het formulier invult en vervolgens je pakket thuis ontvangt. Ik dacht altijd, als klein meisje, dat het gewoon gratis was en daarom zo makkelijk. Kinderen hebben altijd zo’n rijke fantasie! Nu leerde ik Otto kennen als een moderne webshop voor het hele gezin en je interieur. De merken zijn ingekocht voor elke leeftijd en portemonnee. Op hun blog en Instagram account laten ze zien hoe ze de trends van nu vertalen in hun collectie, een goede aanvulling op hun webshop. Let’s have a look..

LOOK #1
Het witte overhemd is een musthave dit seizoen. Het is een classy item en om hier een Zij en Stijl-touch aan te geven zou ik hem combineren met een fluffy trui en denim.

image

LOOK #2
Het girl next door rokje doet me denken aan Sarah Jessica Parker in Sex and the City waarin ze de ballerina rok draagt met een stoer bikerjack. Deze versie is minder opvallend, maar kan je net zo stoer stylen. En hoe fijn is het om een groot vest over je spijkerjack te dragen?

image

LOOK #3
Een zwarte pantalon, met smalle of wijde pijpen, is ook terug van weggeweest. Ik zou hem altijd met sneakers combineren om het pak-idee eruit te halen en zo kan je er verschillende stijlen mee laten zien.

image

LOOK #4
Kleur mag zeker in de herfst, ook bij mij in de kast is nog wel ruimte over naast al het grijs en zwart. Mijn huid is altijd wel erg wit, dus als ik kies voor een gekleurde trui moet daar een kleur onder of overheen. Hooray voor laagjes!

image

Ben jij klaar voor de herfst? En staat jou favoriete look hier ook tussen?

EN

How you recognize a Dutch fall? It’s raining all day long, empty trees, the sun comes up later and it’s getting dark earlier (something I can’t get used to it). Time to make your wardrobe fall-proof! To be honest, I love the transition from summer into fall. Big sweaters, maxi dresses and layers.. Making an outfit is easy.

For this Wishlist, I search for some items which you can wear now and style it further when it’s getting colder. I found them at Otto, a multibrand webshop. I know Otto from the past when they send everyone their magazine, you picked your favourite items and later on you received the package. As a little kid, I thought it all was for free. Kids are always have their fantasy! Now I get to know Otto as a modern webshop for the whole family and your interior. The brands are buyed for every age and wallet. At their blog and Instagram, they show you how they translate daily trends in their collection, a great complement on the webshop. Let’s have a look..

image

LOOK #1
The white shirt is a musthave this season. It’s a little bit classy, so to give it the Zij en Stijl-touch I would style this item with the fluffy sweater and denim.

LOOK #2
This girl next door skirt takes me back to Sarah Jessica Parker in Sex and the City wearing her ballerina skirt styled with a blacl bikerjacket. The one I choose is less prominent, but you can style it just like Sarah. And how cozy is the combination denim jacket with cardigan?

LOOK #3
The black pants, with skinny or flair legs, is also back in business. To leave the suit-style, my advice is to wear this pants with sneakers and then you can create many styles with this item.

LOOK #4
Say yes to colors this fall, I kept a little space to next to all my black and grey clothes. Because of my white skin, I never wear bright colors as a single items. Hooray for layers!

Are you ready for fall? And is one of these looks also your favourite?

image

9 gedachten over “Wednesdays Wishlist | 4x fall favourite looks

  1. Ik ga nooit klaar zijn voor de herst en winter, echt bah, ik haat deze maanden. Ik kan niet tegen de koude, echt niet. *dromen van een wit zandstrand met palmbomen en een helderblauwe zee terwijl de warmte van de zon in m’n lijf kruipt*
    Wel toffe looks dat je hebt samengesteld 🙂
    xox Lyn

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

