Mondays Mood | 7 things you didn’t know about me

NL

Iedereen is inmiddels bekend met het item Spotlight Saturday op mijn blog. Elke week stel ik mijn welbekende vragen aan een inspirerende blogger. Nu leek het me leuk dat jullie alles aan mij kunnen vragen en vroeg dit een paar dagen geleden op mijn Facebook-pagina en Instagram. Gek genoeg waren er maar weinig reacties.. Dit kan twee dingen betekenen : ik ben heel duidelijk en jullie weten al veel over mij OF jullie hebben geen creatieve vragen kunnen bedenken 😉 ! De vragen die ik heb gekregen zie je nu terug in deze post.
image
Q&A

1. Wat is je favoriete sport? – Suzanne
Vroeger heb ik altijd gedanst, wat ik echt het liefste doe. Door verandering in de dansgroep en verhuizing ben ik gestopt. Nu probeer ik wel eens te hardlopen, maar daar ben ik eerlijk gezegd niet gemotiveerd genoeg voor.

2. Waar sta jij over 10 jaar? Wat zijn dromen/ambities? – Sil
Over 10 jaar sta ik niet meer op de winkelvloer, maar werk ik achter de schermen in de mode. Een eigen winkel is ook altijd een droom geweest, Zij en Stijl hoop ik uiteindelijk zo uit te kunnen breiden dat het een opstap is voor de grote wereld.

3. Hoe ziet je “huwelijk” met je hubby eruit? – Wilmke
Wij hebben best een burgerlijk leven. We werken allebei fulltime, koken Hollandse pot (dat doe ik dan, chefkok) en kijken onze series/programma’s. Daarnaast zijn we ontzettend druk voor het nieuwe huis, waar heel veel tijd en energie in gaat zitten. Ondanks een beetje burgerlijk zijn, zijn we een goed team samen! Naast mijn hubby is hij ook m’n beste vriend.

4. Welke opleiding heb je gedaan? – Mariska
De opleiding mode-detailhandel niveau 4, waar ik een diploma voor filiaalbeheerder gehaald heb en een detex diploma waarin je alle eigenschappen van kleding kent.

image

5. Heb je nog een grote wens/droom wat je graag zou willen bereiken? – Sacha
Naast mijn antwoord op vraag nr. 2 is moeder worden ook een grote wens!

6. Wie is voor jou nou echt een inspiratiebron? – Sacha
Aan mijn kledingstijl is dat niet echt te zien, maar Marilyn Monroe is al jaren een inspiratiebron. Haar vrouwelijkheid en quotes inspireren me zowel in het dagelijks leven als voor m’n blog. Toen ik nog thuis woonde was mijn slaapkamer all over Marilyn, zelfs mijn toekomstige servieskast zou Marilyn moeten uitstralen. Nu, met een man in huis snap je dat dat er anders uit is gaan zien.

7. Wat is je favoriete mode accessoire? – Sacha
Wat ik altijd draag is mijn Buddha to Buddha ring en armband die ik van m’n ouders kreeg toen ik 21 werd. Sindskort is daar nog armbandje bijgekomen van le boyfriend. Daarnaast ben ik groot fan van m’n bolhoedje, die zelfs op een bad dress day zorgt voor een leuke look.

Wat vinden jullie van deze post? Heb jij nog een vraag voor mij? Bring it on.. Bij 7 vragen of meer zal ik een deel 2 schrijven.

image

EN

I think everyone is familiar now with my item Spotlight Saturday where I post interviews with an inspiring person. I thought it would be fun if you could ask me everything you want, so I asked this a couple of days ago at my Facebook-page and Instagram. Well, I didn’t get a lot of comments and that can mean two things : I’m very clear in writing and you know a lot about me OR you can’t picture any creative questions 😉 ! In this post, you can read all the questions I did received.

Q&A

1. What’s your favourite sport? – Suzanne
I used to dance a lot, which I love to do. Because of moving out and changes in our dancegroup, I quit. For now, sometimes I go running but to be honest I’m not that motivated.

2. Where are you in 10 years? What are your dreams/ambitions? – Sil
In 10 years, I don’t work in store anymore but behind the scenes, defenitely in the fashionscene. My own store is also one of my biggest dreams, hopefully Zij en Stijl becomes so big that I can take it to the next level.

3. How is your “marriage” looks like with your hubby? – Wilmke
We have a very normal, middle-class life. Both working fulltime, cooking Dutch meals (I do) and watch our favourite programs. Besides we are very busy with all the preparations for our new house, it takes a lot of time and energy. We are a perfect team together, beside my hubby it’s my best friend!

4. Which education have you done? – Mariska
I have passed for fashion and retail niveau 4 where I get my diploma for store manager and the detex diploms, where you learn all the properties of clothing.

5. Do you have a big wish or dream you want to reach? – Sacha
Beside my answer at question 2, I hope to become a mum one day.

6. Who is your rolmodel? – Sacha
You won’t see it in my style, but Marilyn Monroe is my rolmodel for years now. Her feminine and quotes are daily inspire me. When I lived at my parents, my bedroom was all over Marilyn, even my future kitchen has to be in Marilyn-style. With a man in the house, you get that it won’t ever happen.

7. What’s your favourite fashion accessoire? – Sacha
I always wear my Buddha to Buddha ring and bracelet I got from my parents when I turned 21. Since my “weddingday”, I got another favourite bracelet from le boyfriend. Besides this, I’m a huge fan of my little black hat, which makes a “bad dress day” perfect!

What do you think about this post? If you have any question.. Bring it on! At 7 questions or more, I post part two!
image

13 gedachtes over “Mondays Mood | 7 things you didn’t know about me

Geef een reactie

