Transition on Tuesday | dots & denim

NL

Herinneren jullie mijn zoektocht nog naar de perfect wedding proof hakken? Found them, al een tijdje en de bruiloft is ook al anderhalve week geleden. Het was een prachtige dag van een mooi stel en een eer om er bij te mogen zijn. Dit was de eerste bruiloft voor mij waar ik de hele dag uitgenodigd was, bijzonder!

Voor the big day moest ik de hakken een dagje uit proberen. Uiteindelijk een dagje te weinig, want aan het eind van de avond liep ik op m’n blote voeten naar huis. Anyway, die week was de zomer al ver weg van Nederland en combineerde ik de hakken in een casual look. Wanneer ik, in dit geval, hakken koop voor een speciale gelegenheid vind ik het belangrijk om ze op meerdere manieren te kunnen combineren. 

 De overgang van zomer naar herfst blijft een drempel. Ik vind de dagen dat je weer grote vesten en heerlijke sweaters aan kan heerlijk, maar er is een tijd dat je even niet weet wat je aan moet. Deze outfit lijkt me er perfect voor.. De blouse die ik draag gaat al een aantal jaren mee, maar stippels blijven altijd een hot item en wie wat bewaard die heeft wat. (Ah, dus dat bedoeld mijn moeder altijd.. Alles komt altijd een keer terug!) De lichte, kapotte denim kies ik als stoer en zomers item, want ik combineer er nog vrouwelijke hakken bij.  

    

Hoe vind je deze casual look met hakken? En hoe zit het met jou schoenen-collectie.. Is er nog ruimte in jou kledingkast? Maak kans op een gratis paar van Sacha Shoes! Eerst even kijken naar hun nieuwe collectie? Dat kan hier!

EN

Do you remember that I did search for the perfect wedding proof heels? Found them, for a while and also the wedding has been one and a half week ago. It was a beautiful day with a great couple and a honour to be there. It was my first wedding where I was invited all day, so special!

Before the big day, I have to try out my new heels. Conclusive I didn’t try them well, because at the end of the evening I walked home at my bared feet. Anyway, the summer was gone that week and I styled my heels in a casual look. When I buy, in this case, heels for a special day I think it’s important to wear them in different ways.

The transition from summer to fall is always an threshold. I love the days where I can wear big cardigans and lovely sweaters, but there is a time in between where you don’t even know what to wear. This outfit seems to be perfect.. The blouse I do wear is in my closet for a couple of years already, but still a hot item because of the dots. (Know I realize what my mum always say, everything is always coming back!) I choose the light used, ripped denim because of his coolness and it gives me the summer feeling, remember.. I also style feminine heels in this look. 

 
What do you think about this casual look with heels?

 

10 gedachtes over “Transition on Tuesday | dots & denim

  1. Zo’n mooie look! Zeker eentje die ik zelf zou proberen, alleen zo’n boyfriend/lossere jeans wilt me echt niet staan! Jou staat het echt beeldig! Echt leuke balans tussen casual en very vrouwelijk! πŸ™‚

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

