Spotlight Saturday #11 | blogger From Hats To Heels

NL

Ze koos voor mode in plaats van psychologie, heeft een eindeloos lijstje met samenwerkingen en my god.. Love the hair! Zo goed als fulltime zorgt deze inspirerende blogger ervoor dat jij je dagelijke fashion boost kan lezen op From Hats To Heels. Meet Larissa!

INTERVIEW

1. Beschrijf je blog in 3 woorden.
Creatief, authentiek, sassy (het Nederlandse woordje “gedurfd” dekt niet helemaal de lading).

2. Waarom heb je gekozen voor een blog?
Ik was altijd al veel met mode bezig, en met bloggen heb ik een manier gevonden om mode te combineren met een andere passie van mij, namelijk schrijven. Inmiddels is mijn blog niet meer alleen een uitlaatklep, maar ook mijn droombaan geworden.

3. Wat is het leukste dat je hebt meegemaakt als blogger?
Dat zijn heel veel dingen, zoals de samenwerking met Vero Moda waarvoor ik in het afgelopen jaar een paar keer naar Denemarken ben gegaan, en het feit dat ik een T-shirt heb mogen ontwerpen voor Coolcat. Maar ik vind het ook nog altijd heel gaaf dat ik ben opgemerkt door de Amerikaanse Glamour, wie mijn foto wilden gebruiken voor een advertentie in het magazine. Daarnaast blijft het heel tof om nieuwe mensen te leren kennen met dezelfde passie.

4. Waar schrijf je het liefste over?
Ik schrijf het meeste over mijn eigen kledingstijl, maar ik vind het de laatste tijd ook heel leuk om mijn reiservaringen te delen en persoonlijkere stukken te schrijven.

image image image

5. Op welke blogpost ben je het meest trots?
Moeilijk… Ik blog al een tijdje, dus ik kan het niet allemaal meteen voor de geest halen, maar ik heb eens een post geschreven over mijn meest recente magazine features, dat is wel iets om trots op te zijn. Een andere post, die ik zelf erg leuk vind, gaat over mijn samenwerking met Wild Fox. Daarin vertel ik waarom ik de overstap heb gemaakt van psychologe naar styliste. Het is persoonlijk en geeft de kern aan van waarom ik dit doe. Bovendien was ik heel trots dat ik met het merk Wild Fox mocht samenwerken, omdat het in Hollywood erg populair is.

image

image

6. Zou je hier een fulltime job van willen maken? Waarom wel of niet?
Voor mij is het min of meer al een fulltime job en daar ben ik heel blij mee. Of ik dit nu wel of niet fulltime zou doen, het neemt sowieso 80% van mijn leven in haha. En het maakt me gelukkig.

7. Wie zijn jouw voorbeelden?
Ik vind SongOfStyle een erg toffe chick, en haar zusje ook. Zij is, ondanks dat ze zo groot is geworden, heel down to earth gebleven. Dat zie je op snapchat en kan ik erg waarderen. Verder vind ik qua style Fanny Lyckman en Xander’s Vintage altijd erg verrassend en inspirerend.

8. Welke tip kan elke beginnende blogger gebruiken?
Schrijf over wat je leuk vindt en blijf daarin actief op alle fronten, dan komt het helemaal goed.

VOLG LARISSA
Instagram | Facebook

image

EN

She choose fashion instead of psychology, her list with collaborations is endless and my god.. Love the hair! This inspiring blogger takes, almost fulltime, care for your online fashion boost at From Hats To Heels. Meet Larissa!

INTERVIEW

1. Define your blog in three words.
Creative, authentic, sassy.

2. Why did you choose blogging?
I always loved fashion en with blogging I find the way how to combine fashion with my other passion, writing. At the moment it’s more than a passion, it become my dreamjob.

3. What is the coolest thing you’ve done as a blogger?
There are a lot of things, like the collaboration with Vero Moda where I did visit Denmark for last year and the fact that I had design my own shirt for Coolcat. But also very cool.. The American Glamour did ask me if they can use my pictures for their magazine. Besides thisI love to meet other people with the same passion.

4. Where do you write about?
Most of all about my style, but I like it too to share travel experiences and write personal stories.

5. On what post are you the most proud of?
That’s a hard question.. I do blogging for a while now, so I don’t remember all of my posts. One of them is about my magazine features, something to be proud of. And which I really like is the one in collaboration with Wild Fox. It’s a personal post and the fact I did work with Wildfox is so cool, it’s very popular in Hollywood.

6. Would you do this fulltime and why you will or not?
I almost do blogging fulltime and if I’m not, it takes 80% of my life haha! It makes me happy anyway.

7. Who are your rolmodels?
I like SongOfStyle and her sister. She is, beside the fact she is famous blogger now, so down to earth, you see it on Snapchat. It’s one of the things I can really appreciate. And I like the style from Fanny Lyckman and Xander’s Vintage, very inspiring and surprising.

8. Which suggestion do you have for each starting blogger?
Write about what you like, share it with the world and it will be allright!

FOLLOW LARISSA
Instagram | Facebook
image 

 

Een gedachte over “Spotlight Saturday #11 | blogger From Hats To Heels

Geef een reactie

