Tuesdays Trend | 7x yellow YAY items

NL

Afgelopen weekend was ik aanwezig bij het event van Blogger Media en Pauls Boutique Benelux in Amsterdam, waar ik je donderdag nog even mee naartoe neem. Toen ik de uitnodiging kreeg was ik, naast verbaasd en enthousiast, vooral verrast door de dresscode : “GREY with a touch of YELLOW”.. Wait, what.. Yellow?!! Grey is like Yeah, als ik grijs roep in m’n kledingkast valt bijna alles eruit, maar geel.. Nog geen top of zelfs geen kraaltje in een armbandje in mijn collectie is geel. Ik had wel meteen een idee, want ik was er echt van overtuigd (zo van 200%) dat een vriendin een statement ketting had met geel erin. Helaas, hij was zo zwart als roet en inmiddels al retour winkel!

Begrijp me niet verkeerd, ik heb niks tegen geel, ik link de kleur alleen aan de zon. Just kidding.. Er zijn echt mooie kleuren geel, oker -en mosterdgeel zijn favoriet en klaar om ons herfst-modebeeld te veroveren. Ze staan me alleen niet, that’s the problem! De dresscode heb ik uiteindelijk opgelost met een tasje in okergeel, van Silver Creek. En zo zijn er meer items in deze kanarie kleur die je ook kunt dragen als deze kleur niet staat.

7X YELLOW YAY ITEMS

#1. TAS – Topshop
image
#2. KETTING – H&M
image
#3. OORBELLEN – H&M
image
#4. HAARBAND – H&M
image
#5. BEANIE – ZARA
image
#6. KETTING – ZARA
image
#7. SCHOENEN – ASOS
image

Het gele tasje en de ketting met blauw en geel erin vind ik tof, maar verder dan accessoires kom ik niet met deze kleur. Is geel een kleur die jou wel staat? En wat voor een kledingstuk draag je dan het liefst?

EN

Last weekend I did visit the event of Blogger Media and Pauls Boutique Benelux at Amsterdam, which I tell you more about next thursday. When I received the invite I was, beside amazed and enthusiastic, surprised by the dresscode : “GREY with a touch of YELLOW”.. Wait, what.. Yellow?!! Grey is like Yeah, when I scream grey to my closet everything will fall out, but yellow.. I don’t have a tee or even a bead of a bracelet in my collection. Straightaway I had the idea to ask my friend, because I was convinced (like 200%) that she has a statement necklace with yellow. Too bad, it was black as soot and already back in store!

Don’t get me wrong, I’m not against the color yellow, I only link the color to the sun. Just kidding.. There are lovely kind of yellow colors, like ocre -and mustard and they’re ready to take over fall-fashion. The problem is.. I can’t wear them! I solved the dresscode-problem with a little cute bag from Silver Creek. And there are many more items in this canary color which you can wear even when the color is a no-go.

7X YELLOW YAY ITEMS
Hair bandeau – H&M | Necklace (left) – ZARA | Bag – Topshop | Beanie – ZARA | Earrings – H&M | Necklace (right) – H&M | Shoes – ASOS

image

I do love the yellow bag and the necklace with blue and yellow in it, but I’m not going to wear more than accessoiries in this color. Is this a color you can wear? Which item do you wear and how do you style it? 

 

Een gedachte over “Tuesdays Trend | 7x yellow YAY items

Geef een reactie

