Spotlight Saturday #10 | blogger high on those heels

NL

Ik ben jaloers op haar Levi’s collectie, ze rockt de jeans als geen anders als je het mij vraagt. Ze ademt mode en haar passie zie je duidelijk terug in haar stijl. Let’s meet Vera van High on those heels..

INTERVIEW

1. Beschrijf je blog in 3 woorden – 
Mode, Creativiteit en Passie with a big smile šŸ™‚

2. Waarom heb je gekozen voor een blog?
Ik ben altijd al veel met mode bezig geweest, baan en opleiding, en wilde hier meer meedoen! Toen ik 2 jaar geleden een tussenjaar had ivm opgeheven opleiding, mistte ik dat ik mijn creativiteit in mode niet helemaal kwijt kon. Dus toen ik blogs zoals ‘Kayture’ zag, dacht ik waarom begin ik niet zelf een fashion blog waar ik mijn outfits, inspiratie en trends kan laten zien aan heel de wereld!

3. Wat is het leukste dat je hebt meegemaakt als blogger? 
Een van de leukste vind ik zelf mensen ontmoeten. Je ontmoet zoveel leuke merken, bekende en inspirerende mensen maar ook andere blogsters doormiddel van events en blogdates! Vandaar dat ik probeer om naar zoveel mogelijk events te gaan, om nieuwe mensen te ontmoeten of andere bloggers weer een keertje te zien! 

4. Waar schrijf je het liefste over? 
Mijn blog staat voornamelijk in het teken van mijn grote passie voor mode. Zo zie je veel trends en outfitsposts voorbij komen maar laat ik ook veel resultaten zien van fotoshoots die ik stijl als freelance styliste! Iets wat later hoop te kunnen combineren in de toekomst! 

   
  
5. Op welke blogpost ben je het meest trots? 
Als eerste moet ik zeggen dat ik op al mijn posts trots ben, anders zou ik ze ook niet delen met iedereen. Zelf vind ik het altijd leuk om outfit posts te delen, ik ben altijd heel benieuwd wat iedereen ervan vind! Mijn twee favorieten: It suits you en Old skool.

6. Zou je hier een fulltime job van willen maken? Waarom wel of niet? 
Jaa heel graag! Naast mijn opleiding modestylist werk ik op dit moment bij de Levi’s en als freelance stylist. Ik hoop na mijn opleiding verder te kunnen gaan als freelance stylist of ervaring op te doen bij een stylingbureau naast het fulltime bloggen. Op mijn blog vind je al mijn stylingopdrachten en hoop freelance styling en bloggen samen te kunnen voegen als fulltime baan.

7. Wie zijn jou voorbeelden? 
Negin Mirsalehi, Loenie from Ohhcourture, College Vintage en Sincerely Jules vind allemaal ontzettend inspirerende bloggers maar ik kan er zo nog 20 opnoemen! Iedereen heeft zijn eigen stijl, de een is wat meer casual de ander wat meer vrouwelijk vandaar dat ik het ook leuk vind om me door allerlei stijlen te laten inspireren en uit te proberen!

8. Welke tip kan elke beginnende blogger gebruiken?
Wees jezelf, laat je inspireren, probeer uniek te blijven op je eigen manier maar wat nog wel het belangrijkste is, geniet vooral van het bloggen en het delen van jou ideeen met heel de wereld dat maakt het zo ontzettend leuk!

VOLG VERA 
Instagram | Facebook

 
EN

I’m jealous at her collection of Levi’s, if you ask me she rocks the jeans like no one else does. She breathes fashion and you see her passion clearly in her style. Let’s meet Vera from High on those heels..

INTERVIEW

1. Define your blog in three words.
Fashion, creativity and passion with a big smile šŸ™‚

2. Why did you choose blogging?
I always loved everything about fashion and work with it as a job and at school. When I missed school two years ago, the education was stopped, my creativity in fashion was gone. I saw blogs like ‘Kayture’ and thought I could start a fashionblog by myself to share my outfits, inspiration and trends with the whole world.

3. What is the coolest thing you’ve done as a blogger?
Meet other people. You meet a lot of inspiring people, brands and other bloggers by going to events. That’s why I visit events as much as possible, to meet new people or see bloggers again.

4. Where do you write about?
My passion for fashion. You see a lot of outfits and trends but also results from photoshoots which I do the styling for as a freelance stylist.

5. On what post are you the most proud of?
I’m proud of all of them, otherwise I didn’t share them. I love to share outfit posts and always curious what everyone think about it. My faves are : It suits you and Old skool.

6. Would you do this fulltime and why you will or not?
I’d love to! At the moment, I work at Levi’s and as freelance stylist. After my education, I hope I can go on with freelance styling or doing some experience at a styling bureau besides the fulltime blogging. At my blog you see all my styling jobs and hopefully I can combine that with blogging as a fulltime job.

7. Who are your rolmodels?
Negin Mirsalehi, Loenie van Ohhcourture, Collage Vintage and Sincerely Jules, all of them are so inspiring but I can call 20 more! Everyone has their own style, casual or more classy, that’s why I love to get inspired and try everything.

8. Which suggestion do you have for each starting blogger?
Be yourself, get inspired, try to be unique but most important.. Enjoy blogging and sharing your ideas with the world. It makes your day better!

FOLLOW VERA
Instagram | Facebook

   

2 gedachtes over “Spotlight Saturday #10 | blogger high on those heels

Geef een reactie

