Throwback Thursday | July & August moments

NL

Hi there, September is here! Nog maar 4 maanden en we zitten alweer aan het kerstdiner. Stiekem had ik gehoopt dat we kerst in nieuwe huisje konden vieren, too bad, dat wordt een project voor het nieuwe jaar. Met dat goede (not) nieuws sloot ik de maand augustus af. Thank god dat Juli en Augustus hele fijne zomermaanden waren. Ik neem je mee terug naar mijn leukste momenten, gedeelde outfits en inspiratie.

JULY MOMENTS
I’m a nineties kid en omdat ik de 16e 25 werd leek het me een goed plan om terug te blikken naar trends van toen, maar die nu ook weer ontdekt zijn. Behalve de Dr. Martens, die ik nog altijd tof vind, heb ik alle items fijn in de 90’s achter gelaten. Mijn 25e verjaardag is goed gevierd, thanks to le boyfriend en lieve vrienden, yes.. weer een jaar ouder. Ik zeg wel “yes“, maar vanaf 25 gaat het toch wel snel, je denkt ineens anders over dingen na. Mijn punten schreef ik op in de persoonlijke blog 6 things you think about when you’re 25.

En als we dan toch terug in de tijd gaan is mijn look met het pied-de-poule jurkje er perfect voor, de print is in de jaren ’50 ontstaan. Een klassieke print (of vrouwelijke items) met stoere items combineren, dat is waar mijn stijl voor staat, maar ook elke keer nog een uitdaging.

image

AUGUST MOMENTS
030815, een dag die ik nooit meer vergeet. Ik zei “JA” tegen de liefde van m’n leven en wel op maandag, de dag om gratis te trouwen. Ja, we hebben een huis gekocht en moeten daarom iets op papier hebben maar dat maakte deze dag niet minder speciaal.

Het weer was tropisch, bijna perfect festival-weer. Mijn festival seizoen bestaat meer uit foodtruck festivals dit jaar, heerlijk. Wat hou ik van het intieme sfeertje met good food wat bereid wordt door mensen met een enorme passie voor koken. Ik bezocht De Luie Hond in Arnhem en Rrrollend in Nijmegen.

Bij Augustus hoort Army, de kleur die een groot deel van ons modebeeld bepaald dit seizoen. I love it! Het is een kleur die iedereen staat en zowel met een zonnetje kan als voor de komende herfst. Op één van de laatste zomerdagen koos ik voor Army in een zomerse look.

image

SPOTLIGHT MOMENTS
Spotlight Saturday is een succesvol item op mijn blog en het werkt voor een grote doelgroep. We leren de personen achter de verhalen en foto’s kennen, grote bloggers maar ook kleine bloggers inspireren jullie elk weekend. Ik ben er ontzettend trots op.. Many thanks voor jullie enthousiasme, meer inspirerende interviews zijn on their way!

image

Welke post vond jij het leukst? En wat zijn jou fave moments van de afgelopen maanden?

EN

Hi there, September is here! 4 months left and we’ll celebrate christmas again. I was hoping we could celebrate christmas in our new home, too bad, we’ll have to wait till January 2016. I had to deal with that good (not) news at the end of August. Thank god, the rest of July and August were perfect months of summer. I take you back to my moments of fun, shared outfits and inspiration.

JULY MOMENTS
I’m a nineties kid and that’s why I choose to do a throwback post about trends you saw in the nineties, but still wear now. Besides Dr. Martens shoes, which I still love, I left all the items where they belong.. The nineties. I did celebrate my 25th birthday very well, thanks to le boyfriend and dear friends, yes.. one year older. I do say “yes”, but when you turn 25.. Time flies and I think about different things that will change. I wrote this personal blog, 6 things you think about when you’re 25.

And when we talk about a throwback, my look wearing the pied-de-poule dress fits perfect in it. The classic print started as a trend back in the 50’s. Classic prints (or feminine items) styled with cool items, that’s what my style is about, but still a challenge every morning.

AUGUST MOMENTS
030815, a day I’ll never forget. I said “YES” to the love of my life on Monday morning, the day to get married for free. Yes, we bought a house and that’s why we choose this but that doesn’t mean it wasn’t special.

The weather was tropical, almost perfect festival-weather. When it comes to festivals, I do like the foodtruck festivals more this year, lovely. I love the mood, the good food which is made by people who have a huge passion for cooking. I did visit De Luie Hond at Arnhem and Rrrollend at Nijmegen.

When you say August you say Army, the color who is very important this year in fashion-world. I love it! Finally a color that fits everybody and you can wear it in summer, but also for coming fall. At one of the last summerdays I choose Army in summerlook.

SPOTLIGHT MOMENTS
Spotlight Saturday is really successfull at Zij en Stijl and I want to thank you for being so enthusiastic. We get to know the people behind every story and picture, so every weekend these inspiring interviews by big and smaller bloggers. I’m really proud about that! More interviews are on their way.


image

Which post did you like the most? And what are your fave moments of the last two months? 

 

3 gedachtes over “Throwback Thursday | July & August moments

Geef een reactie

