To do on Tuesday | 5 Instagram accounts you should follow

NL

Het is tijd voor een throwback deze week op Zij en Stijl. September is here, summer is gone! Donderdag blik ik terug op de maanden juli en augustus, maar vandaag blik ik terug op letterlijk mijn eerste post. Je kunt hem hier teruglezen, het gaat over mijn favoriete Instagram accounts. Nog steeds kijk ik op van de dingen die ik leer als het gaat om bloggen, maar toen was ik echt een newbie. Inmiddels volg ik meer dan 600 inspirerende mensen en merken en is mijn favorieten-lijstje uitgebreid. Naast het feit dat deze top 5 fijne accounts hebben met mooie foto’s om doorheen te scrollen s ochtends met een kop koffie, dragen ze bij als inspiratie voor de modewereld (en mijn kledingkast!). Let’s go!

5 INSTAGRAM ACCOUNTS YOU SHOULD FOLLOW

1. Kaity_modern
Haar account is zo mooi, alle foto’s lopen perfect in elkaar over. Daarnaast combineert ze haar minimalistische items heel draagbaar en vrouwelijk.
image

2. Adashoffash
Een hele lichte maar kleurrijke feed waarin je in één oogopslag de stijl van Iris ontdekt. Veel bloemen en prints, een feed om vrolijk van te worden.
image

3. Sffte
Debbie heeft een minimalistische stijl met vooral een loveable schoenencollectie.
image

4. Stylelimelight
Neutrale kleuren. Hakken maar ook sneakers, kapotte broeken maar ook classy jasjes. Mijn eigen stijl komt daar dicht bij in de buurt, geïnspireerd raak ik door haar manier van presenteren.
image

5. JamiedeLeeuw
Ibiza.. Festivals.. Hippie.. Boho, dit is alles wat Jamie uitstraalt. Een stijl die ik erg waardeer, maar zelf niet aan durf. Samen met Silvy heeft zij Girls Behind The Camera opgericht.
image

Wie zijn jou favorieten Instagram-mers? Zijn ze favoriet omdat ze je inspireren of omdat je tegen ze opkijkt? Ik ben benieuwd, let me know.

EN

It’s time for a throwback this week at Zij en Stijl. September is here, summer is gone! Thursday I’ll take you back to the months July&August, but today I take you back to literally my first post. You can read it here, it’s about my favourite Instagram accounts. Still learning everdayday, but back then I was a real newbie. Now I follow more than 600 inspiring people and brands, so my list of favourites is bigger. Besides the fact that they really have nice accounts where you can scroll through in the morning with a cup of coffee, they are big inspiration for fashionworld (and my closet!). Let’s go!

5 INSTAGRAM ACCOUNTS YOU SHOULD FOLLOW

1. Kaity_modern
Her account is so beautiful, all of her pictures are perfect together. Besides, she combines her minimalistic items “ready to wear” and feminine.

2. Adashoffash
In one look, you see Iris her style in this bright but colourful feed. A lot of flowers and dessins, the account who makes you happy.

3. Sffte
Debbie has this minimalistic style with specially a loveable collection of shoes.

4. Stylelimelight
Natural colors. Heels but also sneakers, ripped denim but also classy blazers. Love this style, because it’s close to mine. I get inspired by the way she present this online.

5. JamiedeLeeuw

Ibiza.. Festivals.. Hippie.. Boho, it’s everything where Jamie stands for. A style I do appreciate, but I don’t dare to wear it on my own. Together with Silvy, she established Girls Behind The Camera.
image

Who are your favourite Instagram-mers? Are they your favourite because they inspire you or do you wish you’re one of them one day? I’m curious, let me know. 

 

7 gedachten over “To do on Tuesday | 5 Instagram accounts you should follow

Geef een reactie

