Spotlight Saturday #9 | webshop owner Miranda

NL

Powervrouwen zijn er in verschillende vormen, waaronder bloggers die een grote inspiratiebron zijn maar ook eigenaren van winkels, webshops in dit geval. Zij moeten altijd alert zijn op wat er gebeurt in mode-land om ervoor te zorgen dat hun shops zijn gevuld met de laatste trends. Ben jij een echte online shopper? Dan heb je vast wel een item van Everything is Fashion in je kast. Een webshop met draagbare items volgens de laatste trends. Vandaag zet ik Miranda, de eigenaresse van de webshop, in de spotlight! Let’s meet her & het verhaal achter de webshop..

INTERVIEW

1. Wie is de persoon achter de webshop?

Hoi! Ik ben Miranda Kannekens, 32 jaar en de eigenaresse van de webshop Everything is Fashion, opgericht op 4 juli 2012 en online sinds 4 oktober 2012. Everything is Fashion bestaat nu 3 jaar. Ik ben 12 jaar samen met mijn partner in crime, lover en bovenal mijn beste vriend. Wij hebben 2 huisdieren een hond (franse bulldog) Rocky, dit is echt de clown van “ons gezin” en onze poes genaamd Stich. 

 

2. Waarom ben je een webshop begonnen?

Ik ben de webshop begonnen door mijn passie voor fashion. Heb van mijn droom werkelijkheid gemaakt.

3. Hoe ben je op de naam gekomen?

Wat voor mij vast stond was dat de naam iets moest zijn met het woord Fashion, ben toen gaan puzzelen en brainstormen en zo bij Everything is Fashion gekomen. Sinds een aantal jaren zijn er geen echte regels meer met betrekking tot de mode, Everything is Fashion, letterlijk vertaald: alles is mode. Alles wat je ziet bij Everything is Fashion zijn de trends vertaald op een draagbare en toegankelijke manier.

4. Waar haal je inspiratie vandaan voor de collectie? 

Inspiratie doe ik op door de magazines, bloggers en ik laat me inspireren door de klanten van Everything is Fashion. Als ik ergens ben, kijk ik altijd om mij heen om te zien wat mensen dragen en zo signaleer ik de trends op straat.

    

5. Wat is het leukste item uit de webshop? 

Oei dat is een lastige, doordat Everything is Fashion heel erg dicht ligt bij mijn eigen stijl, vind ik alle items leuk ;-). Maar mijn echte favorieten van dit moment zijn: de tuinbroek, bomber jacket en de knee ripped jeans.

6. Naast je eigen shop, wat zijn je favoriete merken? 

Number one is: Isabel Marant, bijna de hele collectie zou ik zo aan mijn garderobe toe willen voegen 😉

7. Welke dromen heb je nog? 

Dat ik voor altijd mijn passie kan blijven doen.

8. Welke tips en tricks heb je voor jonge ondernemers (in spe) die er aan denken om een webshop te starten? 

Weet goed waar je aan begint, vaak hoor je oh een webshop? Dat doe je toch er zo even bij? Nee dit is absoluut niet zo. Het is echt meer dan een full time job, er gaat heel veel tijd in zitten en het is een lastige markt met heel veel concurrentie. Volg je hart maar weet goed waar je aan begint.

GIFT

Met code ” Zijenstijl ” ontvang je een week lang 15% korting op de nieuwe collectie van Everything is Fashion. Wat is jou favoriete item?

VOLG EVERYTHING IS FASHION

Instagram | Facebook 

 

EN

There are different kind of power-women, like bloggers who are a big inspiration for a lot of people but also shop owners. They have to be always sharp on what happens in fashion-land, so they can take care of their shops that will be filled with the latest trends. Do you love to shop online? I guess you’re already familiar with Everything is Fashion, the webshop full of items with the latest trends. Today in the spotlight, the owner of this webshop Miranda! Let’s meet her & the story behind the shop..

INTERVIEW

1. Who is the person behind the webshop?

Hi! I’m Miranda Kannekens, 32 years old and the owner of Everything is Fashion, which is established in July 2012 and online in October 2012. So we almost celebrate our third anniversary. I’m living together for 12 years now with my partner in crime, lover and best friend. We have two pets, dog Rocky, “the clown” of our family and our cat named Stich.

2. Why did you start the webshop?

It all started with my passion for fashion. My dreams came true.

3. What about the name?

I was sure about the word Fashion, which was very important for the name. By brainstorming came Everything is Fashion. The last couple of years, there are no rules when it comes to fashion, Everything is Fashion.. literally! Everything you see in the shop are trends which you always can wear in every way.

4. Where is the inspiration come from you use for the collection?

By magazines, bloggers but also customers who shop at Everything is Fashion. Where I am, I always look around what people wear and see trends everywhere. 

  

5. Which item from your shop is the prettiest?
Hm.. That’s a difficult one, because the items are very close to my own style so I love all the items. But my favourites of the moment are : the salopette, bomberjacket and the knee ripped jeans.

6. Beside your own shop, what is your favourite brand?

Number one : Isabel Marant. I love to add her whole collection to my wardrobe. 😉

7. Which dreams do you have?

That I can do what I love.

8. Which tips and tricks do you have for young entrepreneurs who think about starting their own webshop?

Be sure of what you do. I hear a lot “oh, a webshop? That’s something you do beside other things..” Absolutely not! It’s so much more then a fulltime job, it takes a lot of time and there is a lot of competition. Follow your heart, but think twice!

FOLLOW EVERYTHING IS FASHION

Instagram | Facebook 

  

Een gedachte over “Spotlight Saturday #9 | webshop owner Miranda

Geef een reactie

