Wednesdays Wishlist | 5x costes fall favourite skirts

NL

Gisteren werd ik verrast door m’n ouders, die op dit moment vakantie hebben, met een belletje of ik met ze meeging naar Den Bosch. Ouderwets met z’n drieën op stap! Mijn extra vrije dag was eigenlijk bedoeld om een dagje Assepoester te zijn, maar dit is natuurlijk veel leuker.

Aangekomen in Den Bosch, m’n vader heeft al spijt dat hij met twee vrouwen op stap is, bezoeken we wat winkels. Het valt me op dat (korte) rokjes weer een hot item zijn voor het najaar. My god, dat is lang geleden. Vooral het suède, korte rokje, die ik vroeger droeg met een wollen kabeltrui en beenwarmers, dressed by mum ofcourse! Het leren, korte rokje is wel een recent item die ik het liefst draag met een oversized sweater en sneakers. Vooral niet laten zien hoe kort het rokje is!

Ik ben, denk ik, niet de enige die moet wennen aan deze coming back trend. Daarom leek me een inspiratie post een goede oplossing. Naast Maison Scotch staat Costes in mijn top 3 voor een goede aanvulling van mijn garderobe en na het zien van de najaarscollectie in de winkel gisteren heb ik een top 5 fall favourite skirts gemaakt en gestyled.

5X FALL FAVOURITES

image
image
image
image
image

Kies jij voor een rokje dit najaar? En hoe zou je hem combineren?

EN

Yesterday, I got surprised by my parents who do have vacation right now, with the question to go with them to Den Bosch (nice city, 40 minute drive). My extra dayoff was supposed to act like Cinderella, but going out with my parents is so much more fun. Like the old days!

We’re arrived and my dad already regret he is on the road with two woman, because of visit stores. I see a lot of (short) skirts in the fall collections. My god, that’s a long time ago. Specially, the suède skirt, which I wore years ago with a pully and leg warmers, dressed by mum ofcourse. The leather, short skirt was recently a fave item. I styled it with a oversized sweater and sneakers, not showing at all it’s that short.

I guess I’m not the only one who has to adjust to this coming back trend. That’s why I choose to do a inspiration post, a great solution. Beside Maison Scotch, Costes is one of my favourite shops when it comes to fill in my wardrobe. After seeing the fall items yedterday, I made a top 5 fall favourite skirts and styled them.

5X FALL FAVOURITES

image

What do you think about the skirt this fall season? And with which items would you combine it? 

 

3 gedachtes over “Wednesdays Wishlist | 5x costes fall favourite skirts

Geef een reactie

