Thursdays Trend | Summer STAR-my Outfit

NL

Afgelopen maandag gaf ik jullie 5 redenen waarom de kleur legergroen een must-wear is dit seizoen. Sommige van jullie zijn overtuigd, andere moeten even wennen.. Voor mij is het geen nieuwe kleur, maar één waarvan ik weet dat hij me staat en waarvan ik elk jaar weer hoop dat hij terugkomt. Het is officieel een herfstkleur en valt zelfs op tussen de grijs-en zwarttinten van je garderobe, maar met deze outfit laat ik zien dat legergroen multifunctioneel is.

Naast de pas gekozen STAR-tee (STAR+ARMY=STARMY) van Musthaves For Real is er nog een speciaal item in de outfit, een tasje. Letterlijk tasJE! Mijn beste vriendin Kim en ik gingen 4jaar geleden voor het eerst samen op vakantie naar Chersonisos, Kreta. Om elkaar te bedanken voor een heerlijke vakantie hebben we voor elkaar een kadootje gekocht. Dit tasje is tijdloos en ideaal om mee te nemen voor een stapavond. De kleur, gevlochten details en franjes geven me ook echt een vakantiegevoel!

OUTFIT  

    
   

Het t-shirt kreeg ik samen met een kanten gilet, een heel tof setje alleen niet voor vandaag. Ik koos voor een lichte, stoere boyfit ripped jeans en one of my faves, de blazercoat. De camel accessoires geven de outfit net even meer zomergevoel! En ja, je ziet het goed.. Ik draag sandalen! Ze zijn niet nieuw, verre van, maar ik ben echt sneaker minded en toch wil je wel eens wat variatie in je looks. Heb je eigenlijk een post gezien zonder sneakers? Ik blijf stylen met stoer en vrouwelijk, sandalen zijn daar een perfect item voor!

Wat vind je ervan? Nice to know : de achtergrond van de foto’s is het uitzicht wat we straks hebben vanuit onze nieuwe tuin!

EN

Last Monday, I gave you 5 reasons why you must wear the color army this season. Some of you were convinced, some if you have to adjust. To me it isn’t a new color, but one of those colors of which I know for sure that it looks good on me and I hope every year it’s coming back. Officially it’s a typical fall color and he will shine between your grey & black items in your wardrobe, but with this outfit I’ll show you how multifunctional this army color is.

Besides the STAR-tee (STAR+ARMY=STARMY) from Musthaves For Real I did choose last week, there is another special item in my outfit.. A little bag, literally little. My best friend Kim and I went on summer holiday 4 years ago to Chersonisos, Kreta. To thank eachother for the lovely holiday, we bought a present for eachother. This little bag is timeless and perfect when I go a night out. The color, braided details and fringes are giving me a holiday-feeling!

OUTFIT Together with the tee, I received a gilet made of lace, super cute to wear them together but not for today. I choose a light used, boyfit, ripped denim and one of my faves, the blazercoat. The camel accessoiries are making the outfit complete and take care of the summer feeling. And yes, I know what you see.. I wear sandals! They’re not new, far from that, but I’m really sneaker minded and you still want to create other looks. Have you ever seen a post without sneakers? I keep going with mixing tough items with the femenine ones, so sandals are a great part of that!

What do you think? Nice to know : the background of the pictures is our next view from our new garden! 

 

19 gedachten over “Thursdays Trend | Summer STAR-my Outfit

Geef een reactie

