Spotlight Saturday #7 | blogger La Channa

NL

Sorry Saturday, dit interview staat later online dan gepland. Ik denk dat WordPress ook last heeft van de warmte. Anyway, vandaag staat Lauren van La Channa in de Spotlight! Ik heb haar al een keer mogen ontmoeten en ze is precies wat ze uitstraalt op haar blog. Spontaan, lief, stoer en fashionable! Let’s meet Lauren.. 

INTERVIEW 

1. Beschrijf je blog in 3 woorden.

Fashion, heel veel sneakers en 

2. Waarom heb je gekozen voor een blog?

Tijdens mijn afstuderen (reclame, marketing & communicatie) was ik op zoek naar een creatieve uitlaatklep, als ik uren lang had zitten schrijven aan mn scriptie dan was alle energie en creativiteit uit mij vertrokken. Het starten van een blog was een manier om mijn mode ambities kwijt te kunnen, daarnaast vond ik het ook heel erg interessant om te zien hoe de marketing voor mijn blog 1 op 1 resultaten opleverden. Een mooie leerschool dus ook in mijn vakgebied.

3. Wat is het leukste dat je hebt meegemaakt als blogger?

Ik vind eigenlijk vooral heel erg leuk dat je zoveel nieuwe vriendinnen erbij krijgt die allemaal dezelfde passie en idealen hebben als dat je zelf hebt. Events vind ik dus ook 9 van de 10 keer erg leuk om bij te zijn ook al is het soms moeilijk te combineren. Fashion week dit jaar vond ik super tof! Maar ook met bloggers naar een festival was een tof uitstapje!

4. Waar schrijf je het liefste over?

Fashion is mijn hoofdonderwerp, maar ik schrijf ook over musthaves en what to wear.  

    

   5. Op welke blogpost ben je het meest trots?
Ik heb mijn blog opnieuw gelanceerd waarbij ik mijn site strakker en functioneler heb gemaakt. Ben onwijs blij met dit nieuwe design en om dit design af te trappen heeft mijn vriend extra zn best gedaan op de foto’s die ik zelf heel tof vind geworden: La Channa 2.0 ook heb ik een artikel geschreven over ‘waarom je nooit aan bloggen moet beginnen’ die heeft hele hoge bezoekersaantallen getrokken. 

6. Zou je hier een fulltime job van willen maken? Waarom wel of niet?

Nee op dit moment niet en zie ik het nog steeds als een hele grote hobby. Wel zou ik mijzelf iets meer tijd willen gunnen om er wat meer succes mee te behalen, ik werk fulltime en in mijn vrije tijd werk ik ook als marketeer voor het bedrijf van mijn vriend dus bloggen komt vaak pas als er echt een beetje tijd over is, wat er natuurlijk zelden is haha. Een dag minder werken zou wel fijn zijn en mij extra kansen geven. 

7. Wie zijn jou voorbeelden?

Ik ben enorm fan van Polienne een belgische blogger, zij is zo lekker zichzelf daar houd ik echt van. Daarnaast heb ik enorm veel bewondering voor Lily van Hashtag by Lily die van haar hobby steeds meer haar werk kan maken een onwijs mooie unieke stijl heeft en ook nog een bloedmooi is en inmiddels een van mijn lievelings vriendinnetjes haha!

8. Welke tip kan elke beginnende blogger gebruiken?

If your dreams don’t scare you they aren’t big enough – zorg ervoor dat je jezelf blijft uitdagen en vernieuwen, blijf vooral ook dicht bij je zelf en loop niet achter de horde aan. Authenticiteit is belangrijker dan wat dan ook in deze bloggerwereld! 

VOLG LAUREN

Instagram | Facebook  

 

EN

Sorry Saturday, this interview is later online than planned. I guess WordPress has start his summer vacation. Anyway, today is Lauren from La Channa in my Spotlight! I already met her once and she is just like she looks at her blog. Spontaneous, cool, sweet and fashionable! Let’s meet Lauren..

INTERVIEW

1. Define your blog in three words.

Fashion, a lot of sneakers and 

2. Why did you choose blogging?

During my graduate I was searching for something creative. When I wrote hours and hours for my essay, all my creativity and energy were gone. Blogging was the answer and I could write down my fashion ambitions. Besides that I found out how marketing produce results for my blog. 

3. What is the coolest thing you’ve done as a blogger?

I did get a lot of friends with the same love and passion for fashion. It’s hard to combine sometimes, but I love to visit events. Fashion week this year was super cool, but I also went to a festival with bloggers.. Very Nice!

4. Where do you write about?

My main subject is fashion, but I also write about musthaves and “what to wear”.

5. On what post are you the most proud of?

I made my blog more functional and I’m really happy with this new design. My boyfriend tried to do his best for the pictures and I think it’s really cool : La Channa 2.0. I also wrote a post about “why you never start a blog” and this post has a lot of readers.

6. Would you do this fulltime and why you will or not?

Not at the moment, it’s just a big hobby. I’d love to have more time sometimes to get more success, I work fulltime so I work at my blog when there is a little bit of free time.. A day less working would give me more chances!

7. Who are your rolmodels?

I’m a huge fan of Polienne, a Belgian blogger who is nothing else except herself.. Love it! And also Lily from Hashtag by Lily who can turn her hobby into a job, is beautiful, has her gorgeous style and is one of my dearest friends haha!

8. Which suggestion do you have for each starting blogger?

If your dreams don’t scare you they aren’t big enough – dare yourself and be new, stay close to yourself. Authentic is more important than anything else in the  world of blogging. 

FOLLOW LAUREN

Instagram | Facebook

  
 

4 gedachten over “Spotlight Saturday #7 | blogger La Channa

Geef een reactie

