Spotlight Saturday #6 | blogger Whitney from the Blog

NL

Vandaag staat Whitney van Whitney from the Blog in de Spotlight. Haar blognaam is gebaseerd op waar ze woont, dat wordt gezien als de “hood” van Rotterdam.. Whitney from the Block! Deze 22-jarige curly chick is stijlvol en schrijft met passie over mode en lifestyle. Let’s meet Whitney!

INTERVIEW

1. Beschrijf je blog in 3 woorden.

De vernieuwde Whitney From The Blog zal creativiteit, passie en vrolijkheid uitstralen!

2. Waarom heb je gekozen voor een blog?

In 2014 verhuisde ik tijdelijk naar California en ik wou heel graag mijn ervaring delen met de mensen thuis. Voor mijn grote ‘move’ was ik heel erg met mode bezig en ik was aan het overwegen om een blog te starten. Helaas had ik er niet voldoende zelfvertrouwen voor en bleef ik het uitstellen tot ik het meisje werd die ik wou worden: een vrouw vol zelfvertrouwen en die de kracht heeft om haar passie te delen met de rest van de wereld. In December 2013 realiseerde ik me dat ik nooit de vrouw zou worden die ik wil zijn als ik nooit aan mijn dromen zou werken. Dus startte ik Whitney From The Blog op.

3. Wat is het leukste dat je hebt meegemaakt als blogger?

Ik heb mensen leren kennen die ook heel veel van mode houden via social media. Ik had nooit gedacht dat mijn passie me tot nieuwe vriendschappen zou lijden. Ik heb dankzij mijn blog mijn huidige baan en ik ben een ambassadeur geworden voor Curlsunderstood. Niet te vergeten, ik heb interviews gehad en verschillende websites hebben me gevraagd of ik een artikel voor ze kan schrijven.

4. Waar schrijf je het liefste over?

Tot kort heb ik niet veel over het leven geschreven op mijn blog. Andere bloggers hebben me geïnspireerd dat wel te doen en sinds kort besloot ik diepzinnigere artikelen te schrijven.  

   
  

5. Op welke blogpost ben je het meest trots?

Ik heb een artikel geschreven voor GlobalCoutureGlobe over dating. Het was heel goed aangeslagen bij het publiek en zelfs gedeeld door Curlynikki. Het artikel kan je hier lezen!

6. Zou je hier een fulltime job van willen maken? Waarom wel of niet?

Ik ben daar nog niet helemaal over uit. Ik vind dat ik nog even mentaal moet groeien om uiteindelijk een duidelijke visie voor ogen te hebben. Ik vind het werken binnen een groot bedrijf super spannend en ik merk dat ik dag na dag een stukje groei. 

7. Wie zijn jou voorbeelden?

Karla Deras van Karla Closet en Lilyanne Nguyen van Bleed for Fashion. Karla Deras begon als een verlegen vrouw en is gegroeid tot een zelfverzekerde onderneemster. Ze heeft een hele mooie, eigenzinnige stijl die reflecteert hoe creatief ze is. Lilyanne Nguyen is een echte powervrouw. Ze schrijft voor iedere outfit post prachtige inspirerende stukken over haar leven. 

8. Welke tip kan elke beginnende blogger gebruiken?

Het klinkt misschien gek, maar veel vrouwen en mannen weten niet wat bloggen werkelijk inhoud. Een blog hebben vergt de mogelijkheid om niet uitgesproken te raken. De mogelijkheid om continu te vernieuwen en vooruitstrevend te zijn. Vrouwen en mannen moeten er niet van uitgaan dat een blog meteen bekend gaat worden, het vergt heel veel tijd en soms geld. Tenzij je full-time aan je blog gaat zitten, kan het zeker een aantal jaar duren voordat het concept aanslaat.

VOLG WHITNEY
Instagram | Facebook 

 

EN

In todays Spotlight Saturday, Whitney from Whitney from the Blog. Her blogname is based on where she lives, they call it the “hood” of Rotterdam.. Whitney from the Block! This 22-year old curly chick is stylish and writes with a lot of passion about fashion and lifestyle. Let’s meet Whitney!

1. Define your blog in three words.

The new Whitney from the Blog will be creative, happiness and full of passion.

2. Why did you choose blogging?

In 2014 I moved to California and want to update my family for the time being there. Before the big move, I loved fashion already but never dare to share this with the world. I put it off till the time I’ll become what I want, a woman with confidence and the power to show everyone what I love the most. But I did realized, if I never chase my dreams, I never become that woman. So at that moment I start with Whitney from the Blog.

3. What is the coolest thing you’ve done as a blogger?

I did meet a lot of people via Social Media who also love fashion. Never thought that friendships would start this way. Thanks to my blog I have a fulltime job now and I became ambassador of Curlsunderstood. And don’t forget the interview I did and different websites asks me to write them a article.

4. Where do you love to write about?

I never wrote about things in life. Other bloggers do inspire me by blogs about personal stuff, so I decided to write about more abstruser subjects.

5. On what post are you the most proud of?

I wrote a article about dating for GlobalCoutureGlobe amd it was a good one. The audience loved it and Curlynikki shared my post! You can read it here.

6. Would you do this fulltime and why you will or not?

I don’t know yet. First I need to grow more to get a clear vision. Working at a big company is really exciting for me and I realize I grow everyday a little bit more.

7. Who are your rolmodels?

Karla Deras from Karla Closet and Lilyanne Nguyen from Bleed for Fashion. Karla started as a woman who was shy and now she is confidence and a businesswoman. She has a beautiful, own style which shows how creative she is. Lilyanne Nguyen is a real powerwoman. Besides her gorgeous outfits, she writes inspiring posts about her life.

8. Which suggestion do you have for each starting blogger?

It might sounds weird, but there are women and men who don’t understand blogging. Having a blog means you have always something to tell or show. The possibility to be innovative and progressive. You’re not famous in one day, it takes time and money sometimes. Unless you have the time to do blogging fulltime, it can take years before your blog works the way you want.

FOLLOW WHITNEY
Instagram | Facebook 

   

Geef een reactie

