Mondays Mood | 6 things you think about when you’re 25

NL

In case you’ve missed this.. Anderhalve week geleden ben ik 25 geworden. Een halve Sarah, een kwartje, een stapje dichterbij de 30 (o god, die vijf jaar zijn zo voorbij gok ik).. En misschien is het heel persoonlijk hoor, maar nu ik deze leeftijd heb bereikt ga je toch over bepaalde dingen nadenken. Je kan er niet omheen, je bent echt volwassen! 10 jaar geleden droomde ik nog weg bij wat ik allemaal zou gaan doen, wat ik wilde worden, kon ik niet wachten om uit te gaan en had ik nog alle tijd. Nu heb ik inmiddels een huis gekocht met de bf, werk ik al 6,5jaar bij hetzelfde bedrijf, is bloggen meer dan een hobby, spaar ik liever dan dat ik geld uitgeef en heb ik voor m’n gevoel minder tijd.

6 DINGEN WAAR JE OVER NADENKT

1. Sparen
Sparen voor later, ik hoor het me ouders nog zeggen. En gelijk hebben ze, alleen besef je pas later waarom en waarvoor. Toen ik nog thuis woonde kocht ik het liefst alles wat ik leuk vond, nu vind ik het een sport om zo goedkoop mogelijk boodschappen te doen.

2. Kleding
Wat kan je nog aan en wat niet? In de winkel hoor ik het ook vaak terug “oh nee, dat kan echt niet meer met mijn leeftijd, waarop ik vaak reageer dat de manier waarop je het combineert belangrijker is dan het item zelf. Maar ik moet zeggen, als ik de divided afdeling van de H&M bekijk en daar croptops zie, laat ik ze ook liever hangen voor de tieners!

3. Uitgaan
Een hapje eten, wijntje drinken op het terras of een festival, dat is voor mij tegenwoordig uitgaan. Er zijn nog maar weinig discotheken waar ik niet de oudste ben. En dat is ook prima.. Vrienden, good food, relax!

image

4. Carrière
Kapster, stewardess, danseres.. Dat wilde ik allemaal worden toen ik klein was, allemaal tegelijk ook. Toen ik na de middelbare voor de opleiding Mode-Detailhandel koos, zou ik hoe dan ook in de winkel terecht komen en nu werk ik al 6,5jaar bij Open32, time flies! Ik ben nooit het type geweest dat houdt van studeren, ik werk liever. Dus het is best bijzonder om al zo lang een deel te zijn van dit bedrijf.

5. Plannen
Fulltime werken, bloggen, qualitytime met m’n lief en met vriendinnen daten.. Ik vind alles even leuk en belangrijk, dit kan alleen maar goed gaan met een planning en deze ook op te schrijven!

6. Genieten
Time flies.. dat is nu wel duidelijk. En ook al loopt mijn hoofd over van over dingen nadenken, life is too short, ik moet meer genieten van de kleine dingen. Alles gebeurt met een reden en ouder wordt je toch wel. Je kan uiteindelijk maar beter spijt hebben van iets wat je gedaan hebt, dan van iets wat je niet hebt gedaan.

Is dit te persoonlijk of herkenbaar? En zijn er nog andere dingen waar jij over nadenkt nu je ouder wordt? 

  
EN

In case you’ve missed this.. One & a half week ago, it was my 25th birthday. A half Sarah (dutch thing), a quarter, a little bit closer to thirty (o god, I guess the next 5 years will be sooner here then I want).. And maybe it’s a very personal subject, but now that I reach this age, I really think serious about some things. You can’t hide, you’re really grown up. 10 years ago, I dreamed about everyting I want to do, who I want to be, excited to go out for the first time and I had all the tim of the world. Now, together with the bf I bought a house, I work for 6,5 years at the same company, is blogging more than a hobby, I rather save money then spend it en got less time.

6 THINGS YOU THINK ABOUT

1. Saving money
Saving money for when you’re a adult, I hear my parents say. And they’re right, but the moment you realize that is later. When I lived at my parents, I used to buy everything I like. For now, I love to do groceries so cheap as possible.

2. Clothes
What do you still wear and what is not done? When I’m at work, I hear a lot of comments like “o no, I can’t wear that with my age”. My answer is always that the way you style it is more important. But I have to be honest.. When I visit the divided department at H&M and see all the croptops, I think they will be better for teenagers.

3. Going out
Having dinner, drinking wine on the terrace or visit a festival, that’s my going out thing. There are not so many disco’s where I’m not the oldest. And I’m okay with that, I love to hang out with my friends, enjoy good food and relax.

4. Career
Hairdresser, stewardess, dancer.. There was a time I want to be all of this and all at the same time. When I decided after high school to choose the fashion&retail education, I knew that I will be at work in a store lately. And now, I already work 6,5 years at Open32, time flies! I never be that type of person who love to study, I rather be at work. So, it’s cool to be a part of this company for a long time.

5. Making schedules
Working fulltime, blogging, qualitytime with my dearest and dating my girls.. I like everything and everything is important, so this only can go right with a schedule and write this!

6. Enjoy life
Time flies.. That’s pretty clear now. And yes, my head is full with thoughts about everything, life is too short, I have to enjoy the little things in life. Everything happens with a reason and you’ll getting older anyway. You better regret of something you did then something you didn’t!

Is this too personal or do you recognize what I just post? Are there other things you think about now you getting older? 

 

8 gedachten over “Mondays Mood | 6 things you think about when you’re 25

Geef een reactie

