Spotlight Saturday #4 | blogger Fashion Attacks

NL

Kennen jullie Anita al, beter bekend als Fashion Attacks? Vandaag zet ik haar in de Spotlight. Lees mee & leer een inspirerende blogger kennen in alweer de 4e editie van Spotlight Saturday!

INTERVIEW

1. Omschrijf je blog in 3 woorden.

Altijd moeilijk deze vraag! Mijn blog in 3 woorden zijn toch: Uniek, edgy en toch persoonlijk!

2. Hoeveel volgers heb je?

Op mijn blog heb ik rond de 500 volgers, vooral veel vaste lezers! Op mijn Instagram bijna 10.000! Heel leuk om dat verschil te zien en dat ik daardoor veel volgers trek naar mijn blog.

3. Hoelang blog je al?

Ik blog sinds 1 mei 2012, alweer 3 jaar!

4. Hoeveel tijd besteed je aan je blog?

Elke dag besteed ik wel 2 uur aan mijn blog. Tel maar op! In het weekend vaak wat meer, omdat ik dan mijn outfit foto’s maak en meteen ook bewerk.

5. Waarom ben je begonnen met bloggen?

Zoals vele, ik volgde al veel blogs en ik vond dat ik dat ook wel kon! Ik wilde andere leeftijdsgenoten inspireren met mijn stijl.

  

6. Waar haal je je inspiratie vandaan?

Andere blogs, magazines en van de straat. Ik kijk voor outfit inspiratie veel om mij heen!

7. Wie zijn je grote voorbeelden?

Negin Mirsalehi, Yara van Chapter Friday en Anna Nooshin. Stiekem heb ik nog veel meer voorbeelden.

8. Hoevaak bezoek je een bloggersevent?

Wanneer er een bloggersevent is ben ik er vaak bij, toch wel 1x per maand. Vanwege mijn werk is het helaas soms moeilijk te plannen.

9. Hoe reageren vrienden/familie op je blog?

Toen ik begon vonden ze het raar, ze snapten het niet. Nu vinden ze het alleen maar leuk en helpen ze mij graag met foto’s maken!

10. Heb je tips voor medebloggers?
Doe wat je zelf leuk vindt en blijf bij je zelf!

VOLG ANITA

Instagram | Facebook

 
EN

Do you know Anita already, better known as Fashion Attacks? I set her in the spotlight today. Just read & meet this inspiring blogger in already the 4th edition of Spotlight Saturday!

INTERVIEW


1. Define your blog in three words.

Still hard to answer this question. My blog in thee words are : unique, edgy and also personal!

2. How many followers do you have?

I’ve got 500 followers, most of all loyal readers. On my instagram account more than 10.000. Fun to see the difference and because of that I get more followers on my blog.

3. Since when did you start with your blog?

I started the first of May 2012, 3 years already! 

4. How many time do you spend on your blog?

I spend 2 hours, every day. Count that! In the weekend I spend more time because of the outfit shoots and I edit the pictures directly.

5. Why did you start with blogging?

Like many bloggers, I did follow a lot of blogs and thought I could do that too! I wanted to inspire others with my own style.

6. Where do you get your inspiration?

Other blogs, magazines aan streetstyle. For outfit inspiration I just look around!

7. Who are your rolmodels?

Negin Mirsalehi, Yara from Chapter Friday and Anna Nooshin. Secretly I got a lot of more rolmodels.

8. How many times do you visit an bloggersevent?

When there is one, I’m in, once a month. Sometimes it’s hard to plan because of my job.

9. How does your family and friends react on your blog?

At the beginning they thought it was weird, they didn’t get it. Now they do get it and love to help me making pictures!

10. Do you have any tips for other bloggers?

Do you what you love and stay close to yourself!

FOLLOW ANITA 

Instagram | Facebook 

  

Een gedachte over “Spotlight Saturday #4 | blogger Fashion Attacks

  1. Pingback: Throwback Thursday | July & August  | Zij en Stijl

Geef een reactie

