Throwback Thursday | time flies, may&june

NL 

Het is alweer juli! We zijn op de helft van het jaar, de zomer is finally begonnen, de maand van de BBQ’s, terrasjes en ik word half juli een halve Sarah (O god, pretty scary!).. First, een terugblik op de maanden mei&juni. De maanden van verjaardagen, veel (heel veel) inspiratie en mijn eerste festival van dit jaar!

MEI

De maand begon met de eerste verjaardag van Keep it Secret store, een boho-hippie-Ibiza-gerelateerde webshop waar je juist nu perfect kan shoppen voor je festival en/of vakantie outfits. Ook je standaard basics kan je leuk combineren met een boho-print of kimono! 

Grappig, toen ik Marloes (eigenaresse Keep it Secret store) leerde kennen, kwamen we erachter dat we met ons eigen ding (haar shop, mijn blog) in dezelfde maand een jaar bestaan. En aan het eenjarig bestaan van Zij en Stijl werd in de tweede week van mei veel aandacht besteed. Ik schreef een post over waarom je zou beginnen met een blog, vooral omdat de blogwereld op het moment zo groot wordt en je daarom uniek moet zijn. Daarbij gaat er veel tijd in zitten! Als beginnende blogger heb ik nog genoeg blog-doelen en wensen, die deelde ik in de post van woensdag met jullie. 

Op DE verjaardag van mijn blog ben ik met le boyfriend naar de nieuwe Loods5 in Amersfoort geweest, want ja we hebben ook een huis gekocht en ook dat is bijna een nieuwe hobby geworden. Mijn ervaring met Loods5 deelde ik in een blog en werd die dag gedeeld door dichtbij Amersfoort super tof!

Nog meer feest en happiness, begin mei werd mijn vervroegde verjaardagskado bekend. Een paar dagen Barcelona! Heerlijk om ons voor te bereiden op een mini-vakantie.. Wat gaat er mee, met welke zonnebril ga ik shinen en wat gaan we doen

  
JUNI

Ik begon de maand met m’n eerste festival dit seizoen, Free Your Mind in my hometown Arnhem. Na alle slechte weersvoorspellingen werd het toch een perfecte festival-dag! Daarna konden de koffers worden gepakt, want op dinsdag begon onze mini-vakantie naar Barcelona. 4 dagen heerlijk weer, een mooie nieuwe kant van Barcelona gezien en veel gedaan. Mijn travel-posts vind je hier!

Eenmaal terug uit Barcelona had ik alweer zin in om een volgende trip te plannen en aangezien dat nog even gaat duren was het een prima oplossing om onze Wishlist in een blog te verwerken. Waar je nu wel geld op kan besparen is de SALE, zeker als je nog wat festivals gaat bezoeken of op vakantie gaat. De leukste items heb ik voor je opgezocht !

En het laatste leuke nieuwtje van juni is een nieuw item op de zaterdag, Spotlight Saturday. Elke week heb ik een interview online staan met een inspirerende blogger met Mimimalistic in de eerste editie! 

  

Wat waren jou highlights afgelopen maanden?
EN

It’s already July! We’re on the half of the year, the summer is finally here, the month that we BBQ a lot, sitting on terraces and I’m turning 25 this month (O god, pretty scary!).. First, a throwback to the last two month may&june. The months of birthdays, inspiration (a lot) and my first festival this year!

MAY

This month start with the first anniversary of Keep it Secret store, a boho-hippie-Ibiza-related webshop where you, definitely now, can find your perfect festival or vacation outfits. Besides that, you can style your basics with a boho-pretty item or kimono.

Funny fact, when Marloes (owner Keep it Secret store) and I met we found out that our own things (her shop, my blog) exist one year in the same month. In the second week of May, I celebrate the first anniversary of my blog and wrote about why you should start a blog and I’ve shared a couple of my blog-goals and wishes. 

On THE birthday of my blog, I went to the new Loods5 (where you can shop your interior) with le boyfriend, because YES we also bought a house and that’s almost a hobby too. I shared my experience and that day, my blogpost was shared by Dichtbij Amersfoort. Very cool!

More party and happiness.. I’ve got my early birthdaypresent from my love, a few days to Barcalona! Lovely to prepare for that… What do I wear? With which sunnies I’m going to shine? And what are we going to do and see?

JUNE

I start this month with my first festival of this season, Free Your Mind in my hometown Arnhem. After all the bad weather forecasting it was a lovely day with perfect festival-weather! After that we had to pack our suitcases, because our mini-vacation was about to start. 4 days of good weather, another lovely sight to see of Barcelona and we did a lot. You can find the travel posts here !

When we came back from Barcelona, I already want to plan a new trip but before that will happen it will take a year or longer so I decide to share our wishes in the Wednesdays Wishlist! Where you can save your money on is the SALE, definitely if you visit more festivals this season or going on a holiday. 

And the last one, something new on my blog, Spotlight Saturday! Every week, I will post a interview with bloggers who inspire me and maybe you too. My first edition was for Mimimalistic.

What were your highlights the last two months?  

 

2 gedachten over “Throwback Thursday | time flies, may&june

  1. Wat een heerlijke maanden! Heel leuk dat je naar je eerste festival van het jaar bent geweest, festivals zijn zo leuk. ❤ En heerlijk dat je 4 daagjes naar barcelona bent geweest, lijkt me zo'n mooie stad.

    Liefs! Evelien

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

