Tuesdays Trend | white blazer beauty

NL

De blazer is niet echt een trend, iets wat je dit seizoen echt in je kast moet hebben, het is meer een all time favourite. De manier waarop je hem combineert, dat bepaalt je stijl. De classy look met een blouse en hakken, de boyfriend look met ripped denim en sneakers, welke stijl is jou favoriet?

Ik heb nooit echt één stijl gehad, ik was altijd zoekende naar wat bij mij past. Op de middelbare school vond ik het super stoer om m’n moeders laarzen en hakken te dragen (met de rechte straight fit erin gepropt) , al was zij daar minder blij mee. Tegenwoordig is het andersom, zij past nu mijn sneakers! Daarna was ik in een classy fase : blouses met V-hals truien, jurkjes, hakjes.. Leuk, maar soms wel wat oudbollig voor m’n leeftijd. Zes jaar geleden, toen ik begon met werken bij Open32, kreeg ik te maken met verschillende stijlen die je soms wel moest combineren om een outfit te creëren. En daar is het eigenlijk bij gebleven, van alles wat, hoewel ik zelf vind dat nu ik 25 wordt, er soms wat meer vrouwelijkheid en classy in mag zitten.

De witte blazer stond al lange tijd op m’n wishlist. Zomers, makkelijk te combineren, vooral mooi als je een zomer-tintje hebt opgebouwd, netjes en gewoon handig om erbij te hebben. Ik koos voor een witte blazer van H&M..

     

Ik combineerde mijn nieuwe beauty met het “Tres Cool”-tshirt van H&M, een midwaist skinny van Costes en mijn niet-meer-zo-witte-Stan Smith sneakers! 

EN

The blazer is not really a trend, something you really need this season, it’s more like a all time favourite. The way you combine it, that defines your style. The classy look with a blouse and heels, the boyfriend look with ripped denim and sneakers, which style is your favourite?

I never had one style, always searching for the style that fits me right. On high school, I thought it was super cool to wear my mums boots and heels (with my straight fit jeans in it) , her thoughts about that were clearly different. Now it’s contrariwise, she fits my sneakers! Next, I was in the classy phase : blouses with V-neck sweaters, dresses, heels.. Nice, but sometimes a little bit too old for my age. Six years ago, when I start working at Open32, I worked with different styles which you have to combine to create a outfit. And that’s it, everything and nothing in my closet, although I think now I’m turning 25 next month it can be more feminine and classy sometimes.

The white blazer was on my wishlist for a while. Summer, easy to style, specially when you’ve got a sunkissed skin, classy and just handy to have. I choose the white blazer from H&M..

I styled my new beauty with the “Tres Cool”-tee from H&M, the midwaist skinny from Costes and my not-that-white-anymore-Stan Smith sneakers! 

 

 

10 gedachtes over “Tuesdays Trend | white blazer beauty

Geef een reactie

