Summer SALE Sunday | what to buy?

NL

De zomer is begonnen, het festivalseizoen is van start gegaan en de SALE is in volle gang. Tijd voor een what to buy update! Welke items shop ik waar voor een leuke prijs?

Voordat ik items toevoeg aan m’n garderobe, ook al shop ik ze voor een kleine prijs, check ik altijd wat ik eigenlijk nog nodig heb en wat er eventueel weg kan. Klinkt een beetje suf, maar geloof me.. Ik heb vaak genoeg de fout gemaakt om items te kopen die niet te combineren waren of niks toevoegen aan m’n kledingkast. En helaas kan ik niet zeggen dat ik een enorme geldboom in m’n tuin heb, sterker nog.. We hebben niet eens een tuin!

LET’S GO

De items zijn gespot, de outfits zijn gemaakt. Heb jij komende zomer nog festivals, vakantie-plannen of wacht je (net als ik) op het Hollandse zomerweer? Let’s shop!

      

Allemaal on SALE bij : H&M , Costes , Men at Work , Topshop , ASOS

Ben jij een SALE shopper? En welke items voeg jij nog toe aan je garderobe?

EN

The summer has officially begun, te festivalseason is on and also the SALE has started. It’s time for a what to wear update! Which items do I shop for a little price and where?

Before I add some new items to my wardrobe I always check first what O really need. I know, sounds boring but I made so many shopping mistakes. Things I did buy but know idea how to style it or they were not even worth it to add it. Too bad, I’m not in the “I-have-a-money-tree-in-my-garden” position, we still don’t have a garden.

LET’S GO

I picked some items, the styling is done. Have you plans visit festivals, plans to go on a holiday or just waiting (just like me) for summer in your country? Let’s shop! 

 

All items on SALE at : H&M , Costes , ASOS , Topshop , Men at Work

Are you a SALE shopper? And which items do you add to your wardrobe? 

 
Follow my blog with Bloglovin

3 gedachten over “Summer SALE Sunday | what to buy?

Geef een reactie

