Mondays Mood | hippie hair

NL

Back to work, back to reality.. Hi Monday! Hebben jullie m’n citytrip-blogs gevolgd met vooral onze ervaring maar zeker ook leuke tips? Tijd om de week te starten met een inspiratieboost met in de hoofdrol (letterlijk&figuurlijk) de haarband. Klinkt best oudbollig, maar het is hip om van alles op, om en in je haar te doen! Ik doe vrij weinig met m’n haar.. Laat het zo nu en dan verven in wat de trend is, knip puntjes bij en föhn het alleen als ik zin heb.. Boring

Maar ik kan er niet omheen, de haarband met bloemen (ik bedoel dan geen hoofdtooi a la fee/engel), kralen, printjes, de sjaal als haarband en eigenlijk zou het juist voor mij de ideale oplossing moeten zijn. Waarom ik het nog nooit geprobeerd heb? Ik hou van de half bun en m’n hoedje is ook altijd favoriet geweest. Daarbij ben ik nooit het meisje-meisje geweest met een liefde voor dingen in m’n haar, al knutselde m’n moeder nog wel eens haarknipjes in elkaar, en nu zijn er genoeg mogelijkheden om niet te girly te zijn.

Tijd om de leukste (en stoerste) haarbanden slash creaties te spotten zonder een Indiana Jones look te creëeren! 

  

SHOPPEN

Claires | Forever21 | ASOS | New Look

Wat vind jij van deze trend? En zou je hem ook combineren met een dagelijkse outfit?

EN

Back to work, back to reality.. Hi Monday! Did you follow my citytrip-blogs with our experience but also things to do and must see’s? Time to start this week with a inspirationboost and with the name part (literally) the hair bandeau. It sounds a little bit old-fashioned, but it’s cool to do everything in your hair. I’m a very boring person when it comes to my hair, sometimes I let it paint in a colour that’s trendy, cut it off when I need to and dry it when I want to. 

I think I have to try this trend, because I see them everywhere. The one with flowers (I don’t mean that you should look like an fairy or angel), prints, beads and actually it would be a great solution for me and my hair-thing. Why I never tried this? I love the half bun and my little black hat is also a alltime favourite. Besides that I’m not that girly girl, anyway when I was a little me my mum loved to create everything for in the hair, and now I see more possibilities to wear this trend in a cool way.

Time to share the cutest and coolest creations without creating the Indiana Jones look!

SHOPPING

Claires | Forever21 | ASOS | New Look

What do you think about this trend? Would you style it with your daily outfit? 
Follow my blog with Bloglovin

12 gedachtes over “Mondays Mood | hippie hair

Geef een reactie

