Weekend Stories | how I celebrate my blogs birthday

NL

Afgelopen donderdag vierde ik officieel de eerste verjaardag van mijn blog. 14 mei 2014 zette ik mijn allereerste post online en die zag er zo uit.. Wat kan er veel veranderen dan he, in een jaar tijd?! Ik vraag me eigenlijk af hoeveel van mijn volgers hem ooit gelezen heeft.. Het was een teveel-erover-nagedacht-maar-dat-zag-je-niet-blog, maar leuk om te zien hoe ik en m’n blogger-in-spe kennis is gegroeid.

Na een fotoshoot met ballonnen, taart en slingers, waar uiteindelijk één goede social-media-waardige foto uitkwam, heb ik iemand verrast met de giftbag. Intussen op facebook en instagram stroomden de felicitaties binnen, thanks daarvoor! Ik voelde me echt een beetje jarig en het motiveert mij enorm om vooral door te gaan met wat als een hobby begon. 

   
 

Deze week, op maandag en woensdag, heb ik jullie nog meer kennis laten maken met Zij en Stijl. 10 redenen om een blog te beginnen en blog-doelen en wensen die ik heb. Wat vond je daarvan? En wat mis je nog? 

En nee, het leven van een blogger gaat niet alleen maar over social media, ballonnen en taart.. We, le boyfriend & moi, hebben de middag (hemelvaartsdag) gespendeerd tussen de mensen massa. Een festival? Nee, de nieuwe loods5 in Amersfoort bezocht! To be continued..

EN

Last Thursday, I officially celebrated my blogs first birthday. 14 May 2014 was the day that I post my very first blog and that was this one. How can things change so much.. in a positive way ofcourse! I asked myself today how many of my followers really read this first post..? It was a too-much-thinking-but-you-didn’t-see-post, but cool to see how my blogger-newbie-skills is growing.

After a photoshoot with balloons and cake, there was only one picture which was good enough for social media, I surprised someone with the giftbag. In the meantime on facebook and instagram.. Congratulations everywhere! Thanks for that, it really felt like a birthday and it motivates me a lot to keep going with something that just start as a hobby.

This week, on Monday and Wednesday, you had the chance to get to know Zij en Stijl a little better. 10 reasons to start a blog and my blog-goals and wishes. What did you think about that? And what did you miss?

And no, a bloggerslife is not only about social media, balloons and cake.. We, le boyfriend & moi, were spending that afternoon in a crowd of people. A festival? No, we visit the new Loods5 (interior) in Amersfoort! To be continued..

Happy SUNday! 

 Follow my blog with Bloglovin

6 gedachtes over “Weekend Stories | how I celebrate my blogs birthday

Geef een reactie

