Wednesdays Wishlist | my blog-goals and wishes

NL

Normaal gesproken in een Wednesdays Wishlist deel ik m’n must-haves met jullie, wat er nog ontbreekt in m’n garderobe. In het kader van de eerste verjaardag van Zij en Stijl is dit een andere Wishlist! Wat zijn mijn blog-doelen en wensen? 

FIRST | hoe kwam ik op de naam Zij en Stijl?

Ik ben een Zij en deel een bepaalde Stijl, net zoals 1+1=2. Grapje, zo makkelijk is het niet verzonnen. De naam “Zij”, kort maar duidelijk, heb ik al jaren in gedachten voor als ik ooit een winkel zou openen, dat was en is eigenlijk nog steeds een droom. Toen ik besloot om een blog te beginnen, die voor alle meiden/vrouwen toegankelijk moest zijn, plakte ik “Stijl” er achteraan. Mijn kijk op mode, musthaves, outfits en lifestyle waar iedereen wat mee kan.

Ik ben benieuwd.. Hoe ben jij op je blognaam gekomen? 

SECOND | blog-doelen en wensen

Het afgelopen jaar heb ik als beginnende blogger al heel wat leuke dingen meegemaakt, wat ik ontzettend waardeer. M’n volg-aantal groeit met de dag, veel reacties en een paar samenwerkingen. Bedrijven hebben op dit moment volop keus in bloggers, dus als ze je dan uitkiezen voor een samenwerking val je op! Naast mijn samenwerking met Polette, ben ik ook trots op de samenwerking met de bedrijven die de giftbag hebben gerealiseerd. 

Een belangrijk blog-doel voor mij is, door middel van een goede planning, een overzichtelijk geheel te creëeren op m’n blog. Ik schrijf vaak wat er in me op komt of als ik een leuke outfit heb gecreëerd, die met jullie te delen. Mijn foto’s is m’n tweede doel, ook al heet ik geen Doutzen Kroes, met een goede camera ipv Iphone en meer aandacht geven aan de locatie. Hoe zien jullie dat? En hoe vaak zou je een blog willen lezen?

Wensen zijn er genoeg. Van meer volgers, events bezoeken, collega-bloggers ontmoeten, leuke samenwerkingen tot aan toch die eigen winkel. Maar het allerbelangrijkste.. Ik hoop dat mijn doelgroep groter wordt en ik een inspiratie-bron kan zijn en blijven!

Hoe ziet jou blog-toekomst eruit? 

  

EN

Normally, in a Wednesdays Wishlist, I share my must-haves with you. What do I “really” miss in my wardrobe.. This time, because of the anniversary of my blog, it is a other Wishlist. What are my blog-goals and wishes?

FIRST | how I came up with the name Zij en Stijl? (She and Style)

I’m a She and share some Style, it’s like 1+1=2. Just kidding, it’s not that easy. The name “She”, short but clear, came up years ago when my thoughts were by starting my own store. It’s still one of my dreams. When I decide to start this blog, which is available for all kind of women, I came up with “Style”. The way I look at fashion, musthaves, outfits and lifestyle has to be inspiring enough for others.

I’m curious.. How did you found your blog-name?

SECOND | blog-goals and wishes

As a starting blogger, I had a lovely first year, which I really appreciate. The number of followers is growing everyday, a lot of comments and a couple of collaborations. There are so many bloggers at the moment, when a brand picks you.. You’re a lucky one! Besides my collaboration with Polette, I’m very proud of the brands who helped me out for making the giftbag.

An important goal to me is to create, with a perfect schedule, a very clear blog-page. I write what I want and when the time is right, but there is no overview at all. My pictures are my second goal, even my name isn’t Doutzen Kroes, with a better camera and giving more attention to locations. How do you see that? And how many times you want to read a post?

There are enough wishes. From more followers, visit events, meeting other bloggers, cool collaborations till “who knows” my own store. But most important of all.. I hope I can be and stay a inspiring woman!

How is your blog-feature looks like?  

 
Follow my blog with Bloglovin

9 gedachtes over “Wednesdays Wishlist | my blog-goals and wishes

  1. Wat een leuke post en mooi om te zien wat je al hebt bereikt! Een eigen kledinglijn is inderdaad een heel leuk doel. Dat is voor mij ook wel echt een wens! Mijn probleem is vooral dat ik de kleding zelf niet zou kunnen maken met mijn twee linkerhanden haha! X

    Liked by 1 persoon

  2. Pingback: Weekend Stories | how I celebrate my blogs birthday | Zij en Stijl

  3. Pingback: Throwback Thursday | time flies, may&june | Zij en Stijl

Geef een reactie

