Mondays Mood | Hip hip Hooray!

NL

Keep it Secret store viert deze week haar eerste verjaardag, reden genoeg om hun in de spotlight te zetten. Het ontstond, bloeide op en gaat (wat mij betreft) nooit meer weg. We kunnen zeker zeggen dat Nederland een unieke webshop rijker is.  

 

KEN JE KEEP IT SECRET STORE AL?

Een boho-hippie-Ibiza-gerelateerde webshop waar je natuurlijk kunt shoppen als festival-season voor de deur staat, maar waar je ook je standaard basics mee kunt aanvullen. Denk aan een blauwe denim met kimono of je kokerrok met een bohoprint-top. 

     

Kleding en zonnebrillen Keep it Secret store | schoenen Invito

Toen ik de shop ontdekte, zag ik meteen wat ik in andere shops misten.. Zowel online als in de centrums. Er wordt gewerkt met mooie internationale merken, goede materialen en bijpassende accessoires die zorgen voor een uniek concept maar één geheel vormen. Zoals ze zelf zeggen.. “Keep it Secret store is the place where you can find all your secret fashion treasures“.  

SURPRISE!

In samenwerking met Keep it Secret Store krijgen jullie met code zijenstijl 20% korting in de webshop. Tijd om je fashion treasure te shoppen! En ik ben benieuwd welk item je kiest, let me know. 

Hip hip Hooray, op naar nog meer fashionable jaren van deze webshop! 

EN

Keep it Secret Store celebrates her first anniversary this week, so enough reason for me to set them in the spotlight-position. It starts, it became succesfull and (if you ask me) it will never go away. We have all the rights to say that our little country finally has a unique webshop!

DO YOU ALREADY KNOW KEEP IT SECRET STORE?

A boho-hippie-Ibiza-styled webshop where you can find all your items for festival-season, but also perfect to complete your basic collection. Think about a blue denim with kimono or your pencilskirt with a boho-printed-top.

When I discovered Keep it Secret Store, I knew directly what I do miss in other webshops and stores in city centres. They work with pretty international brands, good fabrics and lovely accessoires which take care for a unique design. Like they say.. Keep it Secret store is the place where you can find all your secret fashion treasures“.

 

SURPRISE!

In collaboration with Keep it Secret Store you can shop your own fashion treasure with 20% discount. Fill in code zijenstijl . I’m curious which item you choose, so let me know. 

Hip hip Hooray, to many more fashionable years for this webshop! 

 

Follow my blog with Bloglovin

2 gedachten over “Mondays Mood | Hip hip Hooray!

Geef een reactie

