Sharing Saturday | march&april outfits and inspo

NL

Het is weekend en een nieuwe maand, tijd voor een terugblik op de afgelopen maanden maart&april. Wat heb ik meegemaakt, welke inspiratie deelde ik en wat waren de leukste outfits?

MAART
De maand maart begin ik met interieur-uitbreiding. Mijn Pinterest-pagina staat er vol mee en ook op Instagram deel ik ze wekelijks.. Foto’s van cactussen, het perfecte alternatief als je niet van bloemen houdt (zoals ik!). Ik kocht er 6 bij Ikea met een bijpassend huisje, welcome to mummy!

De outfits van maart variëren van een beginnende lente tot aan kou en regen. In La Bomberjacket vervang ik de winterjas en laat ik jullie kennis maken met een nieuwe work-fave, het bomberjack. In die week bezoek ik ook mijn eerste bloggersevent, wat een ervaring. Ik had geen idee wat ik moest verwachten, maar kwam met een big smile en een hoofd vol inspiratie terug. Lees hier deel 1 & deel 2 terug.

Nog geen twee weken later is het wat-moeten-we-nu-weer-aan-weer en ik ga voor 3x denim waar deze outfit uitkwam. Makkelijk, stijlvol en warm! Ondanks het weer kan ik het niet laten om festival-outfits samen te stellen met Polyvore. Fijne inspiratie om de maand mee af te sluiten, teruglezen kan hier!

image

APRIL
April begint met een feestje, op de eerste dag van de maand werk ik 6jaar bij Open32. Het is vooral leuk dat ik nu mijn fulltime job met Zij en Stijl kan combineren, ik haal er inspiratie uit en het is variërend.

Meer feestjes..
Mijn ouders zijn deze maand 25jaar getrouwd en dat vieren we met een citytrip naar Londen. Als echte toeristen hebben we Londen ontdekt, bier en wijn gedronken in typische pubs en weinig geshopt. Heb jij Londen nog op je planning staan? In deel 1, deel 2 & deel 3 lees je wat je zeker moet doen en zien.

Nog meer feestjes..
April doet wat hij wil en dat is zon! Ik vervang dit keer het bomberjack voor de blazercoat, een prima alternatief voor de geliefde trenchcoat. Ik had de jas gespot in het H&M-magazine en combineerde hem zo. Dat is een feestje waard!

De maand eindigde met Koningsdag, wat een extra vrije dag betekende en een comfi look met m’n nieuwe sweatpants. De perfecte outfit voor je aankomende vakantie of dit lazy weekend.

image

Wat waren jou highlights de afgelopen twee maanden? Hopelijk wordt Mei net zo leuk, warm, spring-proof met sowieso een feestje.. Zij en Stijl viert op 14mei haar eerste verjaardag!

Happy Weekend! X

EN
It’s weekend and a new month, time for a throwback at the last two months, march&april. What did I do, which inspiration I shared with you en which outfits were the cutest?

MARCH
I start March with interior-inspo. My Pinterest-page is full of it and also at Instagram I share them weekly.. Cactus pictures, the perfect solution when you don’t love flowers (like me!). I buyed 6 at Ikea with a cute house where they can live in, welcome to mummy.

The outfits of March are a diversify from starting Spring till cold and rainy weather. In La Bomberjacket I replace my wintercoat and let you guys meet my new work-fave, La Bomberjacket. I also went to my first bloggersevent that week, what a experience. I had no idea what to exept, but I came back with a big smile and my head full of inspiration. You can read here part 1 & part 2.

In two weeks, no kidding, It’s a kind of what-do-we-wear-now-weather and I went for three times denim which I styled this way. Easy, stylish and warm! Okay, It’s not that spring outside but inside me it is.. So I created some festival outfits with Polyvore. Cool inspiration to end up this month, read it back in case you’ve missed it.

APRIL
April starts with a party, on the first day of the month I work six years at Open32. I love the way how I can combine my fulltime job with Zij en Stijl, I get a lot of inspiration and it works very varying.

More parties..
My parents are celebrate their 25years of marriage this month and we did celebrate that with a citytrip to London. We discovered London as real toerists, drinking beer and wine in typical pubs and didn’t shop at all. Have you any plans for a citytrip to London? In part 1, part 2 & part 3, you read what you definitely must see and do!

Still more parties..
April does what he wants (it’s actually something Dutch) and that’s the sun! This time I replace my bomberjacket and make room for the blazercoat, a perfect alternative when you don’t like the loving trenchcoat. I’d spotted this coat in the H&M-magazine and styled it this way. It’s worth it to call that a party!

I end up this month with Kingsday (only in Holland), which means a extra day off and a comfi look with my new sweatpants. The perfect outfit for your upcoming vacation or this lazy weekend.

What were your highlights in the last two months? Hopefully May will be fun, warm, spring-proof and one party for sure.. Zij en Stijl turns 1 on the 14th of May!


Happy Weekend,
  
Follow my blog with Bloglovin

4 gedachten over “Sharing Saturday | march&april outfits and inspo

Geef een reactie

