Thursdays Trend | style your sweatpants

NL

Dat sport een invloed heeft op de mode van dit moment, dat is wel duidelijk. Maar hoe zorg je er nu voor dat je er niet uitziet alsof je gaat sporten?   

 

Toen de temperaturen afgelopen week nog zomers waren en ik me ongemakkelijk voelde in een kokerrok met blote benen, besloot ik een zomers-jogging-achtig broekje te kopen. Hij zat meteen heerlijk en m’n Stan Smiths, die ik al aan had, pasten er perfect onder. 

Naast het feit dat hij heerlijk zit, kan je er eindeloos mee combineren. In een sweatpants met high heels zal ik niet snel gespot worden, maar zeker in combinatie met een oversized blouse/sweater of blazer met geprint t-shirt.

Vandaag combineer ik hem met mijn “look the other way” T-shirt van ZARA, een leer bikerjack van Bershka en m’n witte Stan Smith sneakers. Een stoere outfit, een mix van materialen met vrouwelijke touch door het bolhoedje. 

     

De comfi broek is van Madness by Silver Creek en je shopt hem bij Open32! Wat vind je van de sport-trend in de modewereld? En wat is dan je favoriete item?

EN

It’s pretty clear that sports has an influence in fashionworld. But how do you style your outfit without looking as if you’re going to the gym?

Last week, the weather turns out to summer. I felt a little bit uncomfortable when I wore my pencil skirt with bared legs at work, so I decide to buy a summer-feeling-sort-of-sweatpants. The moment I tried it on, it already fits perfect and my Stan Smiths, which I already wore, were a perfect match with the pants.

Beside the fact it fits straightaway perfect and comfi, you can style it endless. I won’t get spotted in the sweatpants with high heels, but I definitely will combine it with a oversized blouse/sweater or a blazer with printed tee.

Today I style it with “my look the other way” tee from ZARA, a leather bikerjacket from Bershka and my white Stan Smith sneakers. A strong look, a mix&match of fabrics with a feminine touch because of the hat.

The pants is from Madness by Silver Creek and you can shop it at Open32! What do you think of the sports-trend in fashionworld? And what is your favourite item?      Follow my blog with Bloglovin

16 gedachtes over “Thursdays Trend | style your sweatpants

  1. Pingback: Sharing Saturday | march&april outfits and inspo | Zij en Stijl

  2. Mooie foto’s! Vorig jaar kocht ik een soort van sweatpants bij de H&M. Vroeger zei ik altijd dat ik nóóit sweatpants zou dragen buiten de sportschool, maar daar ben ik wel van teruggekomen, haha. Hoewel mijn broek ook niet helemaal bedoeld was om in te sporten… Oh well! Ik vind de trend dus wel leuk! 😉

    ♥♥♥ Saskia

    Liked by 1 persoon

  3. Pingback: Sharing Saturday | what to wear weather | Zij en Stijl

  4. Pingback: Throwback Thursday | the best posts of 2015 | Zij en Stijl

Geef een reactie

