Sharing Saturday | orange everywhere, Kingsday inspo

DUTCHIES

Yeah, het is bijna zover.. Koningsdag! De dag waarop we natuurlijk de verjaardag van onze Koning vieren, maar voor mij (en waarschijnlijk vele anderen) betekent het eigenlijk gewoon een extra dagje vrij met veel gezelligheid, muziek en wijntjes. Ondanks het weer hoop ik dat het weer een geslaagd 8Bahn feestje wordt in het musispark, in onze hometown Arnhem. 

 

Eerlijk gezegd ben ik niet het type wat volop in oranje gekleed gaat op zo’n feestdag en de kleur is nou niet bepaald fashionable. Laat ik zeggen.. Ik kan de kleur niet goed hebben! Maar een touch of orange.. Daar ontkom je als Nederlander niet aan. Toch heb ik drie outfits samen gesteld voor de diehard oranje fans!  

     

Voor welke look ga jij? Of ga je liever, net als mij voor een touch of orange

SHOP YOUR TOUCH OF ORANGE

ASOS | Loavies | H&M | Modemusthaves | ZARA | Vero Moda | Pieces | Invito | Sacha Shoes

En ik ben benieuwd hoe jou Kingsnight&day eruit ziet. Als Arnhem op je planning staat, is 8Bahn zeker een aanrader en overdekt! Let me know..

Follow my blog with Bloglovin 

10 gedachten over “Sharing Saturday | orange everywhere, Kingsday inspo

  1. Super toffe outfits! Ik ga net als jij voor de touch of orange!
    Ik ga ook niet helemaal in het oranje gekleed!
    Ik ben dol op Koningsdag , snuffelen op de markt , wijntjes, muziek etc etc etc!
    Liefs Iep

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

