OPEN32 | six years 

NL

Zes jaar geleden, op 1 april 2009 (geen grapje) , begon mijn eerste werkdag bij Open32. Zenuwachtig, maar vol energie en met de gedachte dat het tijdelijk zou zijn want ik had een HBO-studie in m’n planning. Met zes jaar werkervaring snap je dat het laatste niet is gebeurd.. Helaas, de HBO studie was van korte duur. Werken en leren tegelijkertijd was een betere optie voor mij.

In zes jaar tijd ben ik gegroeid van weekendhulp tot assistent filiaalmanager en heb ik in vijf verschillende winkels gestaan. Een aardige Open32-geschiedenis dus! 

 

Nu zou het wel heel leuk zijn als ik 6jaar aan foto’s had van m’n Open32-outfits, maar ik blog pas een jaar. Bij een 10-jarig jubileum (mocht ik dat redden) is de kans groter! In één van mijn eerste posts, Workfaves , vertel ik over Open32 en deel ik mijn Open32-collectie met jullie. Als je de post terug gaat kijken, let dan niet op de onervaren-blogger-foutjes.. De links staan namelijk nog languit in de post! Anyway, still learning everyday. 

De overgang van hele felle kleuren naar zo donker mogelijk is bij mij wel duidelijk. Mijn eigen stijl kreeg een duidelijke wil, vooral toen ik begon met bloggen en daar heb ik Open32 in verwerkt. Ik vind het vooral belangrijk dat de items die ik koop goed te combineren zijn met de rest van m’n kledingcollectie. Mijn top 3 items, die je waarschijnlijk wel herkent als je een regelmatige lezer bent zijn, het bomberjack , het streepshirt en de kokerrok.

 

Werken in een winkel wordt vaak onderschat, omdat je maar een verkoopster bent die moet verkopen en die goed is om hele dagen kleding te vouwen. De uitdaging vind ik dagelijks terug in klanten die durven combineren en open staan voor onze steeds weer vernieuwende collectie.

Wat ik waardeer aan Open32 als bedrijf is dat ze enorm zijn gegroeid van trendvolgend naar trendsettend, waardoor de doelgroep ook sterk vergroot is. Daarnaast is m’n werk één van de redenen geweest om te beginnen met Zij en Stijl.. Many thanks!

Werk je ook al lang bij dezelfde werkgever of ben je juist een job-hopper?

Happy Wednesday! X

EN

Six years ago, at the first of April 2009, was my first workday at Open32. Nervous, but full of energy and with the thought it would be temporary because I had college in my future plans. You must understand, with six years of experience the last thing is not happened. Working and learning at the same time was better for me than studying all the time.

In the last six years I grew from working weekends till assistant manager and I’ve worked at five different stores. A pretty Open32-history!

It would be nice if I could show you six years of outfits, but I just start this blog one year ago so when I reach the ten years at Open32 (if I make it), the chance of more outfit pictures are bigger. In one of my first posts, Workfaves, I tell you more about the company and share my Open32-collection with you. When you’re going to visit the post, please see through the little-mistakes-of-a-newbie-blogger..

It’s pretty clear that my wardrobe has been changed in the last few years, it’s darker. I guess it happened when I start this blog, my personal style is getting stronger and my Open32 collection has to fit in with that. Most important to me is that the items I buy are perfectly match with the rest of my wardrobe. My top 3, which you’ll recognize if you are one of my readers, is La Bomberjacket, the Striped Tee and the Pencilskirt

Most of the time, working at a shop is getting underestimate. You’re just a saleswoman who must sell and is only good for cleaning the mess and to fold clothes. I find my daily challenge in customers who dare to style and be open for new ideas and trends.

What I really appreciate about the company is that they grow really fast from trend following to trend setting. With that their target group is much bigger. Besides is my job one of the reasons I start Zij en Stijl.. Many thanks! 

Do you also work for a long time at the same company? Or are you switch a lot between jobs? Happy Wednesday!

 

Follow my blog with Bloglovin

12 gedachtes over “OPEN32 | six years 

  1. leuk joh! gefeliciteerd met je 6 jarig jubileum 🙂 ik werk al heel lang voor het bedrijf van mijn ouders (als klein kindje hielp ik al wel eens mee haha, een hele middig voor een gulden, jeej haha) tussendoor ook wel een aantal andere banen gehad, maar voor een baas werken houd ik nooit zo lang vol.

    Liked by 1 persoon

  2. Pingback: Mondays Mood | I’ve got something to tell.. | Zij en Stijl

Geef een reactie

