Outfit | just a jeans & double denim

NL

Zo vervang je je winterjas voor een zomerjas, je overknee laarzen (als je die al had) voor peeptoe heels, je trui voor een tee en BAM(!) we zijn weer terug bij af.. 6-8graden, mistig en regenachtig! De vraag die wij, vrouwen, onszelf elke ochtend al stellen en nu met extra grote vraagtekens : WHAT TO WEAR? 

Het antwoord is : DENIM! Denim is altijd een goed idee, je kan er eindeloos mee combineren. De denim-on-denim trend is al een tijdje aan de gang, maar door verschillende items creëer je nieuwe stijlen.

In Do Denim. liet ik jullie kennis maken met de oversized denim jurk, mijn bikerjeans combineerde ik al eerder met een blouse van Costes in Fashion FriYAY en onder La Bomberjacket droeg ik een ripped denim, check het hier!

Vroeger vond ik het verschrikkelijk als ik m’n spijkerjack op m’n spijkerbroek moest dragen en nu.. Nu kan het niet denim-genoeg! 

     What I wear

Blouse & Jeans – Silver Creek, Open32 , Sneakers – New Balance, Woei , Ketting – H&M

Shop similar – ASOS

 

Draag jij graag denim-on-denim of ga liever voor een enkel denim item? 

Happy Weekend!

EN

We had to replace our wintercoat in to summer, our overknee boots (if you already had these in your closet) in to peeptoe heels and the sweater in to tee’s. And then.. BAM! 6-8 degrees, cloudy and rainy! The question we ask ourselves every single morning, I know this sounds familiar to us women, we have to ask again.. WHAT TO WEAR?

The answer is : DENIM! Denim is always a good idea, you can style it endless. The denim-on-denim trend is fashion for a while now, but with different items you can create new outfits. 

In my post Do Denim. you’ve seen my oversized denim dress, I styled my bikerjeans with a Costes buy in Fashion FriYAY and La Bomberjacket was styled with a ripped denim, check it here!

As a little kid I hate it when I have to wear my denim jacket with a jeans and now.. Now I can’t get enough of denim!

Do you wear denim-on-denim? Or do you prefer one denim item to wear?

Happy Weekend! 

Follow my blog with Bloglovin 

12 gedachtes over “Outfit | just a jeans & double denim

  1. Ik vind denim on denim écht heel tof.
    Tegenwoordig draag ik het zelf ook zo. Ik draag mijn oversised denim Jack dan op mijn spijkerbroek. Ik vind het tof, maar mijn vriend moet er nog een beetje aan wennen hihi! Overigens heb je er een hele leuke post van gemaakt!
    Liefs Iep

    Liked by 1 persoon

  2. Pingback: Mondays Mood | pinspiration & polyvore | Zij en Stijl

  3. Pingback: Sharing Saturday | what to wear weather | Zij en Stijl

Geef een reactie

