Tuesdays Trend inspo | plateau, yes or no?

NL

If you wanna be my lover, you gotta get with my friends,
Make it last forever friendship never ends,
If you wanna be my lover, you have got to give,
Taking is too easy, but that’s the way it is..

Remember this?
Een stukje songtekst van de Spice Girls ofcourse.. Mijn, gek genoeg,  inspiratiebron van vandaag! En herkenbaar lijkt me, want wie had er nou geen posters boven haar bed hangen? En allemaal albums vol gespaard met Spice Girl-stickers die je van je zakgeld kocht bij de Primera? Maar wat me echt is bij gebleven, dat m’n vader me meenam naar de Schoenenreus om echte Spice Girl schoenen te kopen. Wauw, ik was the happiest girl . Nu zijn de Spice Girls al een tijdje uit beeld, maar de plateau lijkt terug te komen. Wat vinden we daarvan?

image

Gecombineerd met naveltruitjes en wijde (jogging)broeken.. Dat was de nineties stijl. Voor nu zou ik kiezen voor de salopette (tuinbroek), de kokerrok of de ripped denim. De plateausneaker is het meest gangbaar als je het mij vraagt maar het kan nog hoger en groter.. Je zag het al bij de opkomende Chelsea Boot.

image

Net als de Flare is dit een upcoming trend die nog niet in m’n kast te vinden is. Ik geef wel toe, deze plateau trend maakt iets meer kans.

Ben je al fan?
+ Sarenza
+ H&M
+ Invito
+ Sacha Shoes

Welke kleur zou je toevoegen en hoe style jij de plateau?

EN

If you wanna be my lover, you gotta get with my friends,
Make it last forever friendship never ends,
If you wanna be my lover, you have got to give,
Taking is too easy, but that’s the way it is..

Remember this?
Ofcourse.. It’s a part of the Spice Girls song, which is my inspiration for today. I guess you’ll recognize this, because who doesn’t had posters on their wall? And what about the Spice Girls-stickers which you bought with your weekly pocket money? But the most of all I remind is that my dad took me to the Schoenenreus for buying some REAL Spice Girl shoes. Wauw, I was the happiest girl. Now the girls are off for a while, but the plateau is coming back. What do we think about that?

Styled with croptops and flared legs, that was typical nineties. For now, I’ll choose the salopette, pencil skirt or ripped denim. If you ask me I go for the plateau sneaker, for me more valid. But it’s getting higher and bigger which we’ve already see with the upcoming Chelsea Boot.

Just like the flared leg, this is an upcoming trend but it’s not in my wardrobe yet. I have to admit, the chance is bigger with this plateau trend.

Already fan?
+ Sarenza
+ H&M
+ Invito
+ Sacha Shoes

Which color would you add and how do you style the plateau? 



image
Follow my blog with my Bloglovin

14 gedachten over “Tuesdays Trend inspo | plateau, yes or no?

  1. Wow, wat is jouw homepage mooi! Je had mijn post geliked dus ik dacht, ik kom even kijken 😉

    Ik vind plateauschoenen soms echt wel mooi staan! Ik heb er zelf al jaren lang twee. Een zwart -witte in sneakerstijl en een pastelblauwe met bruine onderkant met een paar prinjes van kant aan de zijkanten op de schoenen.

    Vind de schoenen soms wel lastig lopen maar misschien moet ik gewoon meer oefenen.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

