Weekend Stories | my first bloggersevent #2

NL 

Gisteren vertelde ik hoe ik in een paar uur spierballen had gecreëerd en dat de sportschool ook onnodig was. Gemist? Donderdag was ik in Amsterdam waar ik, dankzij Fab le Frique, mijn eerste bloggersevent bezocht. Lees het terug in My first Bloggersevent #1 want vandaag deel ik deel 2 met jullie. 



Dr. Martens was de volgende winkel en hoewel ik de schoenen altijd heel tof vind, ik draag ze niet. Ze zijn nogal groot, misschien mis ik ook een beetje lef.. Vroeger had ik ze wel, feloranje zelfs! Dit seizoen is de tattoo -en hawaiprint trending en deze wordt herhaald in de kledingcollectie. 



Tijd voor make-up les bij MAC. Hoe brengen we mascara aan? Hoe krijgen we vollere wimpers? Het juiste effect creëren we met onze goodie, de extreme dimension lash mascara.



Time is ticking, op naar Swatch. Een vrolijke en kleurrijke voorjaarscollectie, geïnspireerd op dieren. Met een quiz, waarvan ik bij het lezen van de vragen al meteen wist dat ik hem niet ging winnen, maakten we kans op een nieuw horloge. Too bad, ik was het niet.



Last but not least, lunchtime! In We Fashion stonden healthy smoothies en de lekkerste broodjes klaar. Net wat we nodig hadden na zo’n wandeltocht vol indrukken. Na de lunch vertelde de PR manager van WE hun nieuwe campagne en trends, waaronder denim maar ook de botanische print ga je terugvinden. Ken je hun Blue Ridge campagne al? Bekijk hem hier!



Na elk winkel bezoek kregen we een canvas tas gevuld met goodies, ik wist niet wat me overkwam. Tussen de posts door hebben jullie al wat goodies gezien, maar dit zijn ze bij elkaar. Een mascara van MAC, een notitie boekje van Swatch, een opvallende zonnebril van Toms, een canvas tas met daarin een magazine en zwart water (ja zwart, hij staat nu als decoratie in de woonkamer!) van Dr. Martens.. Naast het lookbook SS15 bij Marc ‘O polo een t-shirt voor de perfecte zondag en van WE kregen we een IPAD hoes en een accessoire. Hoe tof!



Een geweldige ervaring met leuke mensen, inspiratie, een relaxte sfeer en SPIERBALLEN!

EN

I told you guys yesterday how I created muscles in a couple of hours and the gym was totally unnecessary. You’ve missed it? Last Thursday I visit Amsterdam for my first bloggersevent, thanks to Fab le Frique. Read it My first Bloggersevent #1 because today I share part 2 with you.

Dr. Martens was the next store en I love the shoes but I don’t wear them. They’re a little bit crude but I guess that I also miss some daring. I had them as a little kid, they were neon orange! This season it’s all about the tattoo and Hawai print and you’ll see it in their entire collection.

Time for a make-up lesson at MAC. How do we put our mascara on? How do we get fuller eyelashes? We create the perfect result with our goodie, the extreme dimension lash mascara.

Time is ticking, let’s go to Swatch. A very happy, colourful collection inspired by animals. With making a quiz, of which I saw the questions I did know I can’t be the winner, we made a chance of winning one of the newest watches. Too bad, it wasn’t me. 

Last but not least, lunchtime! At We Fashion are the healthy smoothies and most delicious sandwiches. Just what we need after a walkingtrip full of impressions. After the lunch, the PR manager of WE told us about their new campaign and trends, like denim but also the flower-power-plants-print. Did you know their Blue ridge campaign? You’ll find it here!

After every shop visit we get a bag full with goodies, I didn’t know what happened. Between the posts you saw a few goodies, but I’ll show you here all of them. Mascara from MAC, a writing book from Swatch, the very cool blue sunglasses from Toms, a canvas bag with a magazine and black water (yes, black! It’s a part of our interior right now) from D’r. Martens… Beside the lookbook SS15 we get a perfect Sundays tee from Marc ‘O polo and from WE we get a IPAD cover and jewellery. How cool!

A great experience with lovely people, a lot of inspiration, perfect mood and MUSCLES!



Follow my blog with my Bloglovin

11 gedachten over “Weekend Stories | my first bloggersevent #2

Geef een reactie

