Mondays Mood | my sneakers in the spotlight

NL

Oh yes, ik heb vakantie en daar ga ik heerlijk van genieten. De lente laat zich zien, ik heb alle tijd voor m’n blog en ook tijd genoeg om m’n kast op te ruimen. Vandaag in de spotlight, mijn schoenencollectie, beter gezegd sneakercollectie! Er gaat namelijk geen outfit-post voorbij zonder sneakers en daarbij krijg ik vaak reacties op m’n stappers.



Na het lezen van deze post..

.. Heb je kennis gemaakt met mijn sneakers

.. Weet je waar ik m’n sneakers shop

.. Ken je mijn Wishlist wat betreft sneakers

.. Heb je zin om sneakers te shoppen!

Let’s go

Allstars, Nike & New Balance.. Drie identieken merken waar mijn collectie uit bestaat, maar waar ik hetzelfde mee wil bereiken. Namelijk, een outfit stylen. Met 3 paar New Balance staat dit merk aan de top en draag ik het liefst. Ik begon met een laag paar, aubergine kleurig. Eenmaal de hoge variant gekocht, was ik verkocht. Hogere zool, zacht van binnen en meer ruimte voor kleurencombinaties. Paar twee werd toegevoegd. Over paar nummer 3 hebben jullie laatst nog kunnen lezen in de post Pretty in Pink. Inmiddels ben ik helemaal gewend aan de roze details. 



Van Nike heb ik maar één paar, eigenlijk om uit proberen. Door mijn New Balance verslaving wil ik andere merken nog wel eens vergeten. Uitproberen doe ik via marktplaats, je leest het goed.. Deze beauties kocht ik voor een stuntprijs op Marktplaats. Ik had perse zwarte sneakers nodig, wilde er op dat moment niet teveel aan uit geven, dan is dit de perfecte oplossing! 



Allstars, die mooier worden als je ze vaak draagt, link ik altijd aan festivals.. De lage variant dan! Een makkelijke sneaker, waar je het makkelijk op volhoudt en zich prima aanpast. Ik heb vorig jaar afstand gedaan van m’n blauwe, die na jaren “volhouden” nu echt op waren en niet eens de kleur blauw meer hadden. Olijfgroen is de opvolger, stunning maar nog te weinig gedragen. Een paar zwarte of blauwe erbij zou niet verkeerd zijn!



Shoppen

Woei hebben we (m’n vriend en ik) ontdekt via Instagram en toen we onze sneakers online hadden uitgezocht zijn we naar Rotterdam gereden om ze te shoppen. Een kleine winkel in een achteraf gelegen straatje, maar met ruime keus in unieke sneakers.

Winkels als Invito, Boots en Pro sport kent en heeft iedereen wel in z’n stad en heeft altijd ruim aanbod in de nieuwste sneakers. 

Online kies ik voor Sarenza & Sacha shoes maar altijd voor een bekend merk of model. Dan weet ik hoe de pasvorm is en ik geen miskoop doe!

Ik vind het leuk om winkels als Woei te ontdekken, dus zijn er unieke sneakershops waar ik absoluut heen moet? Let me know…

Wishlist 

Zoals in eerdere wishlists besproken staat de Stan Smith van Adidas hoog aan m’n lijstje. 

Een paar Allstars, in zwart of blauw, vanwege de goede pasvorm en makkelijke combinatie mogelijkheden. 

En dan ben ik als sneaker addict eigenlijk wel tevreden!

 Ga jij ook voor sneakers? En welke merken zijn dan jou favoriet?

EN

Oh yes, I’ve got vacation right now. Spring is here, I have enough time for my blog and also to clean up my wardrobe. Today on te spotlight my shoecollection, better called my sneaker collection. There is no post without wearing sneakers and I’ve got a lot of response about them. 

After you read this post..

..you’ve meet up with my collection 

..you know where I shop my sneakers

..you know my Wishlist when it comes to sneakers

..you want to shop sneakers right now!

Let’s go

Allstars, Nike & New Balance.. The three unique brands my collection is about, but with all of the brands I want to create the same.. A great outfit! With three pair of New Balance sneakers is this brand on top and I love to wear them. I start with the purple color, but when I saw the higher sneaker version.. It was love at first sight! Great fit and more space for lovely colors. You can find pair three on my post “Pretty in Pink”. It took a while, but I got used to the pink details.

Because I have a little New Balance addiction, sometimes I forget to try other brands. But when I want black sneakers, I was looking for the RosheRun edition of Nike. At that moment I didn’t want to spend a lot of money, so I did some shopping at Marktplaats. A Dutch website where people sell their stuff or buy, like me. Perfect solution!

And then there are my Allstars, which I love to wear when I go to a festival. They become prettier when they are older. You can dance all night long with those shoes and are easy to style. Last year I said goodbye to my blue ones, they didn’t have the color blue anymore so straight away to the trashbin. And then I buyed the green ones, stunning but I don’t wear them a lot so they are a little bit too clean for me.

Shopping

My boyfriend and I get to know the shop Woei on Instagram. Unique, colourful sneakers.. Exactly what we need. So for a day, we drive to Rotterdam (a 1,5 hour drive from our hometown) to shop our sneakers. I love shops like Woei, because it’s not in the middle of the centre and got his own unique style.

Shops like Invito, Boots or Pro sport knows everyone because every city have shops like these. Always enough choice in sneakers!

When I shop online, I choose for Sarenza or Sacha shoes but only because I know that it will fits me. Otherwise I prefer to go to the shop!

Are there any unique sneakershops I should know? Let me know…

Wishlist

I told you earlier in my posts that the Stan Smith from Adidas are on top of my Wishlist.

And there is enough space for a pair of Allstars in blue or black. Just because of the great fit!

Which brands are your favourite? Do you also prefer sneakers?

Happy New Week dears!



Follow my blog with Bloglovin

8 gedachtes over “Mondays Mood | my sneakers in the spotlight

  1. Pingback: Tuesdays Trend | La Bomberjacket | Zij en Stijl

Geef een reactie

