Mondays Mood | in love with our mini cactus, new month & new ideas

NL

Afgelopen weekend had ik echt weekend.. Echt weekend betekent zaterdag EN zondag. Heer-lijk! Wel met als gevolg dat je een zondag gevoel hebt op zaterdag. Toch werd het een hele burgerlijke dag.. Ontbijtje, Ikea-bezoekje en boodschappen doen. Het Ikea bezoekje was gericht en snel, ik had de app namelijk al door gespeurd opzoek naar cactusjes en een huisje voor ze. Weg met de Pinterest plaatjes, waar ik graag kijk en veel inspiratie opdoe, tijd voor m’n eigen cactussen!



How cute? Ik ben nooit echt origineel wat betreft interieur, maar het staat super leuk! Alles shop je bij Ikea.

Gisteren het begin van een nieuwe maand.. Maart alweer, de tijd vliegt voorbij. Zondag wordt altijd bestempeld als relax , alles op z’n tijd. Fijne dag ook om m’n blog goed te bekijken en nieuwe ideeën op te doen. 

Sinds dit jaar zijn er al wat dingen veranderd zoals het tweetalig schrijven, de lay-out en sinds vorige week een blog-schema. Positieve veranderingen! 

Verder lijkt het me tof om dit jaar modebloggers te ontmoeten. Op Facebookpagina The Bloggerlist plaatste ik al een oproep om een meeting te organiseren. Even weg van de social media, real life brainstormen en ideeën uitwisselen. Lijkt het jou ook leuk en kom je uit de omgeving Arnhem/Nijmegen? Stuur dan een mailtje naar zijenstijl@outlook.com

Regelmatig, om de 100/150 likes op mijn Facebookpagina, organiseer ik een leuke giveAWAY. Momenteel loopt er nog één.. Nog 26 likes en ik verloot een giftcard van ZARA! Over 2 maanden bestaat Zij en Stijl 1 jaar en ook dat wil ik niet voorbij laten gaan zonder kadootjes. Een giftbox met verschillende goodies/musthaves heb ik in gedachten. Maar dat moet nog helemaal uitgewerkt worden, dus heb je ideeën? Laat ze in een reactie weten of stuur een mail naar bovenstaand mailadres! 



Deze week nog een kleine flashback naar de blogs van Januari&Februari met gedeelde outfits, inspiratie en selfies! Ook dit is voor de eerste keer dus ik ben benieuwd of het leuk is. Stay tuned…

EN

Last weekend I had a real weekend, Saturday and Sunday were my day off. I loved it! On Saturday, I had that Sunday feeling but it was a civil kind of day. We had a lovely breakfast, visit the Ikea and did some groceries. The Ikea visit was very quick, because I have the Ikea app.. So I knew what I want and were in the shop I’ll find it. I was looking for those cute little cactus and a house to put them in. Bye bye Pinterest pictures, it’s time for my own babies. FOUND IT, GOT IT.. How cute?!

Yesterday the beginning of a new month, it’s already March.. Time flies! Sunday is always relax-day and a good day for blogging. Looking for inspiration and new ideas.

In the beginning of 2015, I’ve already change a couple of things. I write my posts in Dutch and English, my lay-out has changed and last week I decide to work with a schedule. Positive changes!

This year, I would love to meet some fashionbloggers. Meeting up, talking in real life and sharing ideas! 

Sometimes, when I’ve got 100/150likes more on my Facebookpage, I organize a giveAWAY. At the moment I have one.. I still need 26likes and then I will choose a winner, it’s only for the Dutchies. Sorry! But maybe you can help me with this.. In two months my blog celebrates her first birthday and I definitely want to celebrate that. I thought about a giftbox with some girly goodies/musthaves, but that’s only a idea. If you have any ideas, please share!

This week there will be, for the first time, a flashback post. Things I’ve shared with you in January&February, like outfits and inspiration, will be online again. Hope you’ll like it, stay tuned…

Happy new week dears!



Follow my blog with Bloglovin

7 gedachten over “Mondays Mood | in love with our mini cactus, new month & new ideas

  1. Af en toe is het echt heerlijk om weekend te hebben, eindelijk twee dagen rustig aan doen 😉 Je cactussen zijn echt heel erg leuk. Het lijkt mij ook tof om andere fashion bloggers te ontmoeten maar ik woon niet in de buurt van Arnhem/Nijmegen, het is dus voor mij even een rit 😛

    xxx

    Like

Geef een reactie

