Thursdays Tee | look the other way

NL

Gisteren was mijn vrije dag en hij kon niet beter beginnen. Dankzij de giveAWAY actie van Justine , in samenwerking met Polette Eyewear , kreeg ik te horen dat ik een nieuwe zonnebril uit mocht zoeken. Yeah, laat de zomer maar beginnen. Dit is hem geworden.. 



Wat vinden jullie ervan? Ik vind de vorm zo leuk, een beetje hippie-rond met vrouwelijke touch door het gouden randje. Zodra ik hem binnen heb volgt er zeker een Sunnie Selfie!

De zon liet zich al even zien gisteren waardoor ik mezelf enthousiast in een t-shirtje hees. Een beetje TE enthousiast, maar voor deze outfit post precies goed!

In mijn blog Wishlist Wednesday ZARA hebben jullie mijn nieuwe items van ZARA gezien. Twee t-shirts, vrij basic en met een leuke subtiele print. Ik vertelde dat ik graag kies voor basic, het combineert makkelijk en door basic items zet je een ander kledingstuk weer in de spotlight!

Mijn leren chino-broek van H&M is nog steeds één van m’n fijnste broekjes, maar hij valt op. Ik style hem graag met sweaters, een oversized blouse of een geprint t-shirt.

Een dingetje wat ik heb met t-shirts is dat ik ze vaak met iets eroverheen draag, niet gek nu het nog wat kouder is, maar zelfs als het wat warmer wordt. Een blazer, vest of gilet.. In dit geval een oversized denim gilet, ook van H&M. Denim kan altijd en overal!



Wat vinden jullie ervan? En wat is jullie favoriete item van dit moment?

Wil je ook zo’n leuk t-shirt van ZARA.. Doe dan mee aan mijn giveAWAY op de Facebookpagina van Zij en Stijl. Like de pagina & maak kans!

EN

Yesterday was my day off and he couldn’t start better. Thanks to Justine , who had a colloboration with Polette Eyewear , I received an email with the news I won a new sunglasses. Yeah, let the summer begin! On the top of this post you see which sunglasses I choose. What do you think? I love the hippie-design with feminine gold touch. When I have it, there will be definitely a Sunnie Selfie online!

It made me happy that the sun was shining yesterday, who can’t be happy about it?! So happy that I wanted to wear my new ZARA tee. I did and it was a little bit cold but perfect for this outfit post.

You’ve seen my latest buys in Wishlist Wednesday ZARA. Two printed tee’s, pretty basic. I told you earlier that I love to choose basic, it’s easy to style and with basic items other items will be in the spotlight!

One of my favourite pants is the leather one from H&M, but it’s a eyecatcher. That’s why I style it with sweaters, a oversized blouse or printed tee.

A little thing I’ve got with tee’s is that I want to wear it with something. Cardigan, blazer or jackets.. In this case my denim jacket, also from H&M. Denim is always fashion!

What do you think? And what’s your favourite item at the moment?



Follow my blog with Bloglovin

14 gedachten over “Thursdays Tee | look the other way

Geef een reactie

