Wishlist Wednesday ZARA

NL
De laatste restanten SALE verlaten de winkel en er is “halleluja” weer ruimte voor nieuwe collectie. Heerlijk om de stad in te lopen en etalages te zien met nieuwe inspiratie. De overgang van winter naar zomer is altijd even een drempel want ineens zijn daar nieuwe trends of “hey, kan ik dat toch nog in m’n kast houden?!”. Een kleine update over trends lees je hier !

Nu liep ik laatst in het centrum van Veenendaal om mijn moeder te verassen met een high tea en ik viel van de ene verbazing in de andere dat er aardig wat goede winkels zaten. ZARA was daar één van! Nu is ZARA heel bekend en “niks bijzonders”, maar voor dit kleine centrum met een totaal eigen stijl stond er dan ineens een modern, groot pand.
Processed with VSCOcam with f2 preset
De winkel is ruim opgezet, overzichtelijk en je wordt echt letterlijk uitgenodigd elk hoekje te komen bewonderen. In Arnhem heb ik dat totaal niet. Het is dat ik weet waar ik moet zijn maar over het algemeen is het een rommelige winkel met veel meubels en volle rekken. Zonde!

De SALE loop ik voorbij en achterin de winkel blader ik door de nieuwe collectie. Ik kom items tegen waar je EN een goede garderobe mee kan beginnen maar OOK je kast perfect mee kan aanvullen. Mijn basis garderobe bestaat uit Open32 , aangezien ik 5 dagen in de week werk. Daarom is het perfect om de rest aan te vullen met low budget items. Denk aan H&M , Forever21 , River Island of ZARA.

ZARA heeft ruime keus in print shirts. Tekst, afbeeldingen, subtiel of juist groot. Als je de kleur basis houdt (grijs, wit of zwart) dan heb je er het hele jaar plezier van. Nu met een blazer of shabby met een grof, groot vest en straks met een jeansshort of midi-rok!

My Choices
Ik noem het “mijn keuzes”, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik ben geïnspireerd door mijn moeder. Zij begon met het passen van deze shirts en ja, we hebben nou eenmaal dezelfde smaak en maat. Dat wordt dus appen als we elkaar zien!

Voor een bad (hair) day “Look the other way” en voor elke dag “Laughing is the best calorie burner”. Ze passen precies bij me!

Processed with VSCOcam with f2 preset

Processed with VSCOcam with f2 preset

Processed with VSCOcam with f2 preset

Processed with VSCOcam with f2 preset

Processed with VSCOcam with f2 preset

Wishlist
Zoals je ziet kies ik allemaal basis en aanvullende kledingstukken, waarmee je meerdere kanten op kan. En items die niet zo snel seizoensgebonden zijn.

IMG_0178

ZARA is wereldwijd bekend, maar iedereen heeft z’n eigen favorieten en combineert het anders. Gelukkig ook maar! Ik ben wel benieuwd naar jullie Wishlist.. Zijn jullie net zo blij met hun nieuwe collectie? Klik dan door naar mijn facebook-pagina en doe mee aan de giveAWAY!

EN
The last SALE items are leaving stores and “halleluja”, there is room enough for new collection. How lovely to walk through our city, do some windowshopping and getting new inspiration. Everybody loves summer, but the change from winter to summer is always a issue. There are always new trends or you see “hey, I can wear that item again”. A couple of weeks ago I write a post about upcoming trends. You can read it here.

Last week I surprised my mum with a high tea in the centre of Veenendaal, a 30minute drive from our hometown. I was a little bit shocked there were a few good shops. One of them was ZARA. I know, ZARA is not really special and everybody knows it but for a centre like this, with his own style.. Suddenly there is a big, modern building.

The shop is clean, synoptic and you’re literally invited to come visit every single corner. The ZARA in my hometown is so not synoptic. I know where I have to be when I go inside, but it’s too full with furniture and clothing. Too bad!

We walk to the back of the shop where the new collection is waiting for us. I see a lot! Items which you can use for a brand new wardrobe AND items which you can use to complete your collection. I am in for the last option, because my basic collection is all about Open32 where I work 5 days a week. The rest of my wardrobe I do complete with low budget items, like H&M , Forever21 , River Island or ZARA.

ZARA has a huge choice when it comes to printed tee’s. Text labels, photo’s, small or huge. If you keep the basic color simple (grey, black, white) , you can wear the item every single moment. You style it now with a blazer or big XXL cardigan and when the sun is coming with shorts or the midi-skirt.

You’ll find my choices and Wishlist in the middle of this post! Like you see, I often choose basic items you can always wear and easy to style.

Because ZARA is worldwide, I’m curious what you’ll choose. So let me know!

IMG_0097

Follow my blog with Bloglovin

8 gedachtes over “Wishlist Wednesday ZARA

  1. Pingback: Thursdays Tee | look the other way | Zij en Stijl

  2. Pingback: Throwback Thursday | january & february outfits and inspo | Zij en Stijl

Geef een reactie

