How Fine, Happy Valentine.

NL
De afgelopen dagen ben ik hoestend en proestend doorgekomen, met als gevolg.. NUL inspiratie en heel erg druk met werken en meneer paracetamol & mevrouw trachitol.

Maar Valentijnsdag staat voor de deur en daar worden we dan weer blij van… of niet?! Ik moet eerlijk zeggen.. Het wordt met het jaar commerciëler. Ineens zijn hartjes snoepjes een euro duurder, alle rode items die misschien al jaren in de winkel liggen worden naar voren geschoven (inclusief nieuw prijskaartje) en ineens zijn hartjes pyjama’s hip. Commercieel dus! Zelf ga ik met mijn vriend lekker uiteten bij ons favoriete restaurant, ook nog om te vieren dat we ons eerste huis hebben gekocht. How romantic! Toch kwam ik hier en daar wat tegen wat dan wel leuk is, ook na Valentijnsdag.

image

image

image

Shop
(van boven naar beneden)
Bordeaux – Catootje
Zwart/wit – New Look
Lichtroze – H&M
Streep – ZARA
Tas – Fab.
Sweater – ZARA
Wit/zwart – H&M

Vier jij Valentijnsdag een stuk uitgebreider dan mij? Dan ben ik wel benieuwd hoe en vooral waarom! Laat je reactie achter.

Op mijn Facebookpagina is het weer giveaway time, bij 200likes kies ik een winnares. Wat de giveaway is, blijft nog even geheim.

EN
The last couple of days I spend with a little flu and as consequence.. ZERO inspiration. I was very busy with work & Mr. & Mrs. medicine.

Anyway, it’s almost Valentinesday and that is what makes us happy right? Or.. not? If I can be honest, it’s getting more business every year. Heartcandy costs more than before the big day, all red items are in front of shops and even pyjama’s with hearts on it are fashion items. Like I said.. big business! Me & my boyfriend are going to eat at our favourite restaurant, also to celebrate that we did bought our first house! How romantic! I selected some cute items, you also can wear when it’s NOT Valentinesday.

Do you celebrate Valentinesday more than me? If you do, can you tell me how and why you will celebrate it like it’s a big thing? You can leave your comment.

image

image

6 gedachtes over “How Fine, Happy Valentine.

  1. Pingback: Weekend Stories. | Zij en Stijl

  2. Pingback: Throwback Thursday | january & february outfits and inspo | Zij en Stijl

Geef een reactie

