2014, you were good.

31.12.14
Oudjaarsdag, vandaag sluiten we 2014 af. Als ik het hele jaar zou moeten beschrijven, dan wordt dit de meest langdradige saaie blog ever. Dus dat doe ik niet!

Waar ik mee wil beginnen is een reis om nooit te vergeten, één van mijn hoogtepunten dit jaar. Mijn eerste verre reis, ons eerste backpack-avontuur in Thailand. Zo bijzonder, mooi en leuk! Al viel de travel blog een beetje buiten de boot, jullie reacties waren postief. Fijn!

image

20.05.14
Mijn eerste blog is een feit. We leven in een tijd dat bloggers onmisbaar zijn, ze zijn een voorbeeld en door de kracht van social media trekken zij een grote doelgroep aan. Ik had er vaker aan gedacht om een blog te beginnen, maar hoe? Wat wordt de naam? En wat ga ik vertellen?

Mijn werk heeft de doorslag gegeven. Verschillende vrouwen met verschillende stijlen, meningen en portemonnees. Zelf style ik mijn Open32 garderobe ook met H&M of Maison Scotch, dus hoe leuk om dat te delen? Leuk, maar dat doet elke blogger al.. dagelijks poseren in de mooiste outfits. Toen besloot ik het breder te maken, fashion&lifestyle. En het ontstaat.. Zij en Stijl, een breed begrip.

Ik vind het leuk om te schrijven, het gaat me pretty good af, als ik eenmaal bezig ben hussel ik zo de woorden om in een leuk verhaal. En dat maakt het bloggen voor mij leuk, ontspannend en inspirerend voor jullie!

12.07.2014
Langzamerhand begin ik WordPress te snappen, maar het lijkt of niemand mij kan vinden of (dat kan ook) leuk vindt. De reacties die ik krijg zijn positief, maar op één hand te tellen. Een facebook pagina, dat is de next step , dan kan ik al mijn vrouwelijke facebook-vriendinnen kennis laten maken met Zij en Stijl. Na twee giveaways, inspirerende posts en enthousiaste reacties heeft mijn pagina de 150likes bereikt, i know nog niet heul veul. Maar ik ben trots!

Een andere, inmiddels verslaving is Instagram. Ik begon een halfjaar geleden met 380 volgers en dat is gegroeid naar over de 900. Mijn doel is natuurlijk nog veel meer, jaloers kan ik worden op sommige collega bloggers. How did you do that?

Ik heb geleerd dat het een kwestie is van ervaring, professionaliteit en tijd.

image

What is going on in 2015?
Volgend jaar, vanaf morgen dus, ga ik mijn blogs tweetalig schrijven. Iets minder dan de helft van mijn volgers, op zowel Zij en Stijl als Instagram zijn Engels en ik wil voor iedereen een inspiratiebron zijn!

Mijn blogs worden meer mode gerelateerd. Zo afentoe gooide ik er nog een home blog in, maar mijn grote liefde is fashion en daar wil ik de focus op leggen. Zij en Stijl blijft een breed begrip, denk aan stylingtips/nieuwe items/garderobes/mix&match/low-high budget.

People will stare, make it worth their while.

Wishlist
De kerstman heeft ons net weer verlaten, maar het lijkt me heerlijk om in 2015 weer een giveaway actie te mogen doen. Stay tuned!

Collega bloggers ontmoeten & samenwerken met andere bloggers staat ook nog hoog op de wishlist! Who knows!

Last, but not least… Bedankt! Voor de leuke reacties, de likes en het volgen. Tips of ideeën? zijenstijl@outlook.com

Happy 2015!
May all your wishes come true.

image
Follow my blog with Bloglovin

Geef een reactie

