Bye Xmas!

Zaterdagavond en als een old lady languit op de bank. Uitgeteld en vol van twee dagen kerst, eten en alweer een dag gewerkt. Ik hou van kerst, maar jeetje.. time flies!

26.12
Uitgeslapen en wel, zelfs ons logeetje heeft de klok van 09:30 gehaald, genieten we van kerstontbijt deel 2. Ovenbroodjes, eitjes en veel koffie!

Ik neem me voor geen zwart aan te doen vandaag, want weet je wat grappig is.. Normaal ben ik de persoon die best kleurrijk het leven doorgaat maar dit seizoen bestaat mijn garderobe hooguit uit wit/grijs/zwart. Boring! Maar mijn zwarte, kanten jurkje is te verleidelijk.

image

Op naar mijn ouders, bepakt en bezakt met kadootjes en het toetje. Ook voor vandaag heb ik het toetje laten maken bij Eetbare kunst. Bij ons thuis spreken we altijd een bedrag af en daarvoor halen we kadootjes, leuk idee als je met een klein groepje bent. Toch heb ik altijd weer moeite om me te houden aan het bedrag.

Bij aankomst tea time en mama heeft een heerlijke schaal met hapjes gemaakt. Toastjes, Sushi, Ham gevuld met kruidenkaas.. Alles is zo lekker!

image

De kadootjes zien er uit om uitgepakt te worden en aangezien ze er niet voor niks staan, let’s start! Mr. & Mrs. mokken, een TE leuk nieuw item voor mijn garderobe (die je snel terug gaat zien in een outfit blog), Nespresso koffie, oorbellen en last but not least, een geitenkleedje. Okay, ik ben niet de enige die zich niet aan het bedrag kan houden. Naast de wishlists van beiden, die mijn vriend en ik netjes hebben afgewerkt heb ik mijn ouders een dagje uit kado gedaan. De musical Hij gelooft in mij.

image

image

Kerst is weer voorbij, wat betekent…
→ de SALE start
→ einde jaar is in zicht
→ oliebollen bakken
→ champagne inslaan
→ goede voornemens noteren
→ een nieuwe agenda kopen (voor mij niet geheel onbelangrijk)

Een heerlijke kerst gehad!
Bye Xmas, see you next year.

Thanks for reading,
Happy Weekend!
image

3 gedachten over “Bye Xmas!

Geef een reactie

