Merry Xmas!

Weet je wat ik zo gek vind? Zo zit je.. “Nog een maand, dan is het kerst” en nu zit eerste kerstdag er alweer op! Voor je het weet is het zomer.

Gisteren moest ik even terug naar de foto’s van vorig jaar om te kijken wat ik aan had. Ik vertelde eerder al dat ik dit jaar geen nieuwe kerstoutfit ging shoppen, blij toe. Ik hijs me in een zwart A-lijn-Jomanda-achtig-vormloos jurkje die ik oppimp met een leerlook legging. Mijn prachtige high heels van Invito eronder & ready to go.

image

Eerste kerstdag vieren we bij mijn schoonouders. Vanaf smiddags zijn we uitgenodigd voor een hapje, drankje en kadootjes. Via Lootjes trekken zijn de lootjes verdeeld en al snel komt boven water dat mijn vriend en ik elkaar hebben. Dat wisten we al vanaf dag 1 en handig vooral, samen de stad in en niet met foute kadootjes thuiskomen. Heel happy met m’n eigen geshopte & ingepakte kado’s!

image

→Geruite sjaal, Costes
→Basic black handschoenen, H&M
→Soeplepel, finally soep opscheppen zonder opscheplepel
→Rode lipstick, Dior (gekregen van kerstvrouw-zus)

Savonds gaat de gourmet aan en eten we gambas tot aan biefstuk, salades en brood met tapanades.  Heerlijk! Maar ik moet en zal een klein gaatje overhouden voor het toetje. Wij verzorgen het toetje dit jaar en ik heb een taart laten maken bij Eetbare kunst. Haar creativiteit maakt haar taarten uniek en voor elke gelegenheid weet ze iets moois en lekkers neer te zetten. Check haar Facebook voor meer info & foto’s.

image

image

Het bleef nog lang gezellig en gaan met een volle buuk naar huus! Ons logeetje gaat mee naar huis en ook die ploft neer na een drukke dag voor hem.

Hoe was jullie eerste kerstdag? Leuke kado’s gekregen of een lekker kerstrecept om te delen? Sharing is caring!

Nu eerst een frisse neus met ons logeetje, koffie, kerstontbijten en dan is het vandaag kerst bij mijn papa&mama!

Merry Xmas!
image

2 gedachten over “Merry Xmas!

Geef een reactie

